Opublikowane na Powiat Suski Wiadomości: Sucha Beskidzka 24, Zawoja, Maków Podhalański, Jordanów, Stryszawa (http://www.powiatsuski24.pl/)

Ile zarabia pracownik call center?

Praca telefonicznego doradcy klienta często jest pierwszym doświadczeniem zawodowym zdobywanym przez młodych ludzi. Jeśli jesteś osobą ambitną i chętnie realizującą swoje pomysły, świetnym miejscem na start kariery jest właśnie call center. Zarobki zależą w dużej mierze od zaangażowania i efektów pracownika.

Kto może pracować w call center?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie jaki powinien być pracownik call center. Jednak na pewno niektóre cechy mogą pomóc Ci w tym, by z sukcesami wypełniać swoje obowiązki i czuć się w tej pracy spełniony. Dobrze, byś był otwarty na dialog, czyli nie tylko odważny w wyrażaniu swoich myśli, ale też uważnie słuchał rozmówcy.

Ważny jest też entuzjazm i otwartość na zmiany - poszukiwanie nowych możliwości i rozwiązań zdecydowanie ułatwia komunikację z klientami. Nieoceniona będzie też umiejętność pracy w grupie. Sukces pojedynczych pracowników wynika w końcu z sukcesu całego zespołu. Co ciekawe, nawet nieśmiałe osoby mogą być świetnymi pracownikami. Praktyka zawodowa i liczne szkolenia pomogą Ci w stawaniu się ekspertem w tym, co robisz.

Pracownik call center – jak nim zostać?

Praca w call center nie wymaga wcześniejszego doświadczenia zawodowego, ale zaangażowania i zapału do pracy. Dlatego też jest to ścieżka kariery często wybierana przez młode osoby, w tym studentów. Największe call center w Europie Środkowo Wschodniej, CCIG, przyciąga kreatywną, partnerską atmosferą i atrakcyjnymi wynagrodzeniami – za godziny i premię.

Proces rekrutacji jest prosty. Na stronie https://ccig.pl/ znajdziesz odpowiednią aplikację online gotową do wypełnienia. Następnie przeprowadzana jest z Tobą krótka rozmowa telefoniczna. Kolejnym etapem jest spotkanie z przedstawicielem z lokalnego HR, które kończy się decyzją o współpracy i podpisaniem umowy.

Call center – zarobki i obowiązki

Pracownik call center na co dzień zajmuje się informowaniem klientów o bieżących usługach, ofertach i promocjach. Doradca kontaktuje się, w zależności od projektu, zarówno z klientami indywidualnymi, jak i biznesowymi. Bardzo ważne jest dbanie o pozytywne relacje i komunikację z rozmówcami.

Telefoniczny Doradca Klienta otrzymuje w firmie CCIG wypłatę dwa razy w miesiącu. Stawka za godzinę pracy jest stała i wynosi 13 zł brutto w każdym call center. Zarobki są więc proporcjonalnie wyższe w zależności od tego, ile godzin w miesiącu przepracujesz. Drugą wypłatą jest premia za sukcesy indywidualne i grupowe, wypłacana do 21. dnia każdego miesiąca. Premia związana jest z zadaniami na danym projekcie.

Korzyści pracy w call center

Oprócz tego możesz korzystać z ciekawych benefitów. Jako pracownik call center masz dostęp do karty z rabatami do sklepów i na popularne usługi. W każdym oddziale znajduje się też strefa, w której pracownicy mogą odpoczywać przy piłkarzykach lub grach na PS3. Co ważne, firma zapewnia ciekawe możliwości rozwoju i awansu, a jasno określone ścieżki karier motywują do pracy. Z każdym dniem będziesz zdobywać wiedzę niezbędną do dalszego rozwoju, a z każdą kolejną rozmową będziesz uczyć się pewności siebie i efektywnej komunikacji.

Praca jako Telefoniczny Doradca Klienta otwiera przed Tobą ciekawe ścieżki kariery. Jest świetnym miejscem na start swojej zawodowej drogi dla osób zmotywowanych, które jednocześnie chcą pracować w środowisku młodych, kreatywnych ludzi.

Artykuł Partnera

Adres źródła: http://www.powiatsuski24.pl/polecamy/ile-zarabia-pracownik-call-center/x8y