1. Stanowisko pracy: Referent w Referacie Finansowo-Podatkowym w Urzędzie Gminy Zawoja w wymiarze 1 etat.
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:a. obywatelstwo polskie,
b. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
c. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d. nieposzlakowania opinia,
e. wykształcenie średnie kierunkowe (o kierunku ekonomicznym lub pokrewnych) lub wyższe,
f. znajomość przepisów prawnych: o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie gminnym, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów będące przedmiotem oceny:
a. znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych w szczególności word, exel,
b. znajomość obsługi programów księgowych i płacowych oraz kadrowo-płacowych
c. preferowana praca w księgowości,
4. Zakres wykonywanych zadań:
a) naliczanie wynagrodzeń pracowniczych dla instytucji kultury (GBP, BCK) oraz prowadzenie całokształtu prac związanych z naliczaniem i regulowaniem składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, wystawianie zaświadczeń o zarobkach, sporządzanie zaświadczenia RP-7,
b) opracowywanie planów, raportów, analiz, prognoz w w/w jednostkach kultury,
c) kompletowanie dowodów stanowiących podstawę księgowania dochodów i wydatków (BCK i GBP) oraz sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych,
d) wykorzystywanie programu księgowego, programu bankowego i programu Płatnik w zakresie wykonywania obowiązków (BCK i GBP), w tym dekretacja oraz księgowanie dowodów księgowych, uzgadnianie sald na wskazanych kontach księgowych,
e) sporządzanie analiz, sprawozdań budżetowych i finansowych oraz innych informacji z ksiąg rachunkowych w sposób terminowy, rzetelny i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – GUS, RBN, RBZ, Deklaracji VAT wraz z JPK oraz CIT, Sprawozdania finansowe (BCK i GBP),
f) wystawianie dokumentów księgowych (faktur, not księgowych, not odsetkowych, korekt) (BCK, GBP oraz pozostałe jednostki obsługiwane),
g) prowadzenie rejestru delegacji służbowych, not księgowych oraz faktur sprzedażowych
w jednostkach obsługiwanych (BCK, GBP oraz pozostałe jednostki obsługiwane),
h) rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych w formie spisu z natury, zgodnie z ustawą
o rachunkowości,
i) sporządzanie przelewów bankowych dla rozliczenia wydatków bieżących jednostek obsługiwanych (BCK, GBP oraz pozostałe jednostki obsługiwane),
j) prowadzenie dodatkowych ewidencji oraz innych prac zleconych przez przełożonego, związanych z zakresem wykonywanych obowiązków,
k) zastępstwo w czasie nieobecności inspektora w referacie finansowo – podatkowym,
l) prowadzenie urządzeń księgowych syntetycznych i analitycznych w zakresie księgowości budżetowej dochodów i wydatków bieżących w jednostkach obsługiwanych (szkół, przedszkola, schroniska)
5. 5. Wymagane dokumenty.
1) list motywacyjny,
2) życiorys CV,
3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w tym przestępstwo skarbowe),
4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
- świadectwo z klasy maturalnej,
- świadectwo maturalne,
- dyplom ukończenia studiów licencjackich, magisterskich
- suplement do dyplomu (licencjat + magister),
7) kopie dokumentów potwierdzające umiejętności,
8) kwestionariusz osobowy kandydata,
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego,
6. Warunki pracy:
a) czas pracy – przeciętnie 40 godzin na tydzień w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy tj. od poniedziałku do czwartku od godz. 7.30 do 16.00, w piątek od godz. 7.30 do 13.30.
b) praca przy komputerze.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy Zawoja, 34-222 Zawoja 1307 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: Referent w Referacie Finansowo-Podatkowym w Urzędzie Gminy Zawoja”
do dnia 24 stycznia 2018 r. (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Zawoja www. wrotamalopolski.pl/BIP/Zawoja oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Zawoja.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U.2016.922 t.j. z dnia 2016.06.28) oraz ustawą
o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz.U.2016.902 t.j. z dnia 2016.06.24)”.
8. W miesiącu grudniu 2017 r. w Urzędzie Gminy Zawoja wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 2,69 %.