Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl po więcej informacji z regionu, a także InfoOnline24.pl po więcej informacji z Polski. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 24.01.2022, 14:19
Zmiany w obsłudze klientów Urzędu Miasta Jordanowa
Burmistrz Jordanowa wydał komunikat w sprawie obsługi klientów Urzędu Miasta.
W związku ze wzrostem liczby zakażeń wirusem SARS-CoV-2 w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców, klientów Urzędu Miasta oraz poleceniem pracownikom tut. Urzędu pracy zdalnej zgodnie z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii ze zm. z dnia 21.01.2022 r. (Dz.U.2022 poz. 149) od dnia 24.01.2022 r. do dnia 28.02.2022 r. bezpośrednia obsługa interesantów będzie odbywała się po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerem 18 26 91 700.

Jednocześnie zwracam się do Państwa z prośbą, aby osobiste załatwianie spraw, ograniczyć do tych, które są niezbędne i najbardziej pilne, a wszystko, co jest możliwe załatwiać telefonicznie, drogą elektroniczną (email, EPUAP) lub korespondencyjnie. Dodatkowo przy wejściu do budynku Urzędu zlokalizowany został Dziennik Podawczy (w postaci urny) do którego klienci Urzędu mogą składać wnioski, pisma oraz wszelkie sprawy urzędowe. Sprawy złożone na Dzienniku Podawczym w ten sposób załatwiane będą na bieżąco.


O wszelkich zmianach dotyczących funkcjonowania Urzędu Miasta będziecie Państwo informowani na bieżąco - pisze Burmistrz Miasta Jordanowa Andrzej Malczewski.

Dodaj komentarz
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Captcha image