
Urząd Gminy w Jordanowie ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Poszukiwana jest osoba na stanowisko Referenta ds. Geodezji w pełnym wymiarze czasu pracy.
I. Wymagania:1) niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie: wyższe o specjalności: geodezjad) minimum roczne doświadczenie zawodowe lub roczna własna działalność w zakresiegeodezjif) znajomość przepisów ustawy i aktów wykonawczych do:- ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne,ustawy kodeks cywilny , ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy osamorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych,g) znajomość obsługi komputera przede wszystkim w zakresie programów Excel i Wordoraz urządzeń biurowych,h) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,i) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,2) dodatkowe:
a) umiejętność zarówno samodzielnego wykonywania zadań, jak i pracy w zespole,b) umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,c) inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa, certyfikaty, prawo jazdy Kat. BII. Zakres wykonywanych zadań:
1. Wydawanie zezwoleń na lokalizację zjazdów, przekopów z dróg gminnych.2. Wydawanie oświadczeń o dostępnie działki do drogi publicznej.3. Uzgadnianie lokalizacji ogrodzeń przy drogach gminnych4. Wydawanie zezwoleń na przejście przez drogę gminną (woda, gaz, światło)5. Przygotowywanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z przebudową, remontemczy utrzymaniem drogi.6. Nakazanie przywrócenia pasa drogowego do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.7. Udział w naradach koordynacyjnych Powiatowego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji.8. Nadawanie nazw osiedli oraz numerów porządkowych budynków.9. Zlecanie prac geodezyjnych oraz nadzór nad przebiegiem tych prac.10. Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości, zatwierdzanie projektów podziałunieruchomości11. Reprezentowanie gminy przy procedurze wskazania i rozgraniczenia granic działek wchodzącychw skład gminnego zasobu nieruchomości.12. Prowadzenie Rejestru Gminnego Zasobu Nieruchomości.13. Udzielanie konsultacji geodezyjnych.14. Współpraca z sądami i notariuszami.15. Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości.16. Przygotowanie dokumentacji związanej ze zbywaniem nieruchomości należących do gminy.17. Zamiany, nabywanie i przejmowanie nieruchomości na rzecz gminy, w tym przygotowywanieprojektów uchwał.18. Prowadzenie spraw odszkodowań za przejęte grunty na cele publiczne.19. Prowadzenie spraw związanych z roszczeniami osób prywatnych do gruntów będących własnościągminy (drogi konieczne).20. Regulowanie stanów prawnych nieruchomości będących współwłasnością gminy i osóbprywatnych (znoszenie współwłasności).21. Prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem służebności przesyłu (sieci, drogi).22. Wydawanie decyzji w zakresie trwałego zarządu nieruchomościami gminy.23. Współpraca ze Starostwem Powiatowym w sprawie scalania gruntów na terenie gminy.24. Współpraca ze wspólnotami gruntowymi.25. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobem mieszkaniowym gminy, w tymsporządzanie umów najmu mieszkań, aneksów do umowy oraz wypowiedzeń najmu oraz udział wzebraniach wspólnoty mieszkaniowej.26. Prowadzenie spraw związanych z najmem lokali w ośrodkach zdrowia, w tym sporządzanie umówz najemcą, aneksów, wypowiedzeń, przekazywanie lokalu.27. Prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych na terenie gminy oraz sporządzaniesprawozdań w tym zakresie.28. Wykonywanie innych, nie ujętych w niniejszym zakresie, czynności zleconych przez WójtaGminy i Sekretarza Gminy.III. Warunki pracy
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,2) stanowisko administracyjno – biurowe,3) bezpośredni kontakt z petentami,4) praca w siedzibie Urzędu,5) praca na stanowisku, obok pracy biurowej obejmuje także wyjazdy i pracę w terenie,6) praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunkówpracy.IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej orazzatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys,b) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,c) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracypotwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,d) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentówpotwierdzających niepełnosprawność,e) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni prawpublicznych,g) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w zamkniętej kopercie z podanym adresemzwrotnym i dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Referenta ds. Geodezji w UrzędzieGminy w Jordanowie, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, lub złożyć na dziennik podawczy w budynkuprzy ul. Mickiewicza 3 /wejście od ul. Różanej/.Oferty należy złożyć w nieprzekraczającym terminie do dnia: 28 lipca 2025r.Stan prawny dokumentów będzie weryfikowany na dzień ich złożenia.Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie naboru /rozmówkwalifikacyjnych.VI. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku przesyłaniaofert za pośrednictwem poczty decyduje data stempla pocztowego.VII. Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednichmiejsc pracy.VIII. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzęduoraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu po przeprowadzonym i zakończonym naborze.IX. Złożonych dokumentów Urząd Gminy w Jordanowie nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostanąkomisyjnie zniszczone 1 miesiąc po zakończeniu naboru.X. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jordanów (ul. Rynek 2, 34-240Jordanów, telefon kontaktowy 18 26 87 600).W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się zInspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.plSzczegóły - Zarzadzenie_.pdfŹródło: UG Jordanów