Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl po więcej informacji z regionu, a także InfoOnline24.pl po więcej informacji z Polski. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 17.07.2017, 09:30
Konferencja w ramach kampanii „Wiem co podpisuję”
Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej informuje, że w dniu 8 sierpnia 2017 roku  o godzinie 10.00 w budynku starostwa przy ul. Kościelnej 5 b odbędzie się konferencja zorganizowana we współpracy z Urzędem Komunikacji Elektronicznej w ramach kampanii „Wiem co podpisuję”.

Jednym z zadań realizowanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej jest przyjmowanie wniosków o interwencję (skarg) abonentów dotyczących usług telekomunikacyjnych oraz wniosków o polubowne zakończenie sporu z operatorami telekomunikacyjnymi, które obecnie nazywają się postępowaniami w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (tzw. postępowania ADR).

W ramach realizacji tych zadań Urząd Komunikacji Elektronicznej stale otrzymuje pisma od abonentów, szczególnie od osób starszych, które padły ofiarą nieetycznego i nieuczciwego  postępowania przedstawicieli handlowych, pewnej grupy dostawców usług telekomunikacyjnych,  podczas zawierania umów.

Skala tego zjawiska jest dość duża. Aby zapobiec lub przynajmniej w znacznym stopniu ograniczyć występowanie tego zjawiska Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej postanowił podjąć działania edukacyjne, w myśl zasady: lepiej zapobiegać niż walczyć ze skutkami. Takim działaniem jest kampania Urzędu Komunikacji Elektronicznej pod hasłem „Wiem co podpisuję”.

W czasie  spotkania zostaną przekazane słuchaczom informacje na temat:

  • - nieuczciwych praktyk stosowanych przez przedstawicieli handlowych podczas zawierania umów,
  • - jak ustrzec się od zawarcia niechcianej przez konsumenta umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych,
  • - co należy niezwłocznie zrobić, jeżeli już doszło do zawarcia takiej umowy,
  • - jakie prawa i obowiązki posiada konsument w związku z zawarciem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
  • - kosztów usług SMS Premium oraz sposobów zabezpieczenia się przed wysokim rachunkiem za te usługi.

 

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Igor Głuc

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Dodaj komentarz
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Captcha image