Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl po więcej informacji z regionu, a także InfoOnline24.pl po więcej informacji z Polski. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 02.08.2016, 14:06
Jak i po co tworzyć content na stronie www
Content to dobrej jakości treści. Użytkownicy szukają w sieci odpowiedzi na swoje potrzeby, a Twoim celem jest im je dostarczyć. Dlatego też warto wykorzystać tą strategie w swoich działaniach, tworząc content, który będzie odpowiedzią na zapytania użytkowników.

Dzięki wartościowym treściom możesz budować świadomość i zaufanie do marki, zwiększyć ruch na stronie www, budować relacje z użytkownikami.
Jak tworzyć wartościowy content, dzięki któremu liczba odwiedzin Twojej strony internetowej wzrośnie?

  1. 1. Opisy produktów, oferty

Użytkownik szukając produktu lub usługi chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej, poznać istotne szczegóły. Internauta, który nie dowie się tego czego chce, zrezygnuje i przejdzie do konkurencji. Oferta powinna być napisana jasno i zrozumiale. Ważne są zwracające uwagę nagłówki, wypunktowania, logiczne zdania.

  1. 2. Opisy kategorii

Jeśli to tylko możliwe wstaw opis wprowadzający złożony z jednego – dwóch zdań, najlepiej zawrzyj w nim słowa kluczowe. Możesz napisać co użytkownik znajdzie w danej kategorii, jak może wykorzystać dane produkty, bądź usługę.

  1. 3. Poradniki, e-booki

Poradnik to dobra wartość dla internauty, który poszukuje i dostaje wiedzę, od eksperta i to za darmo. Ludzie najczęściej zadają pytania „Jak…?” Daj mu na nie odpowiedź!

Kreuj swój wizerunek ekspercki, udzielaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, wzbudzisz zaufanie. Wpłynie to pozytywnie na wizerunek firmy, która będzie traktowana jako fachowcy w branży, na których można polegać.

  1. 4. Aktualności /blog

Dziel się swoimi przemyśleniami na temat wydarzeń w branży, wydarzeniami w których przedsiębiorstwo bierze udział, publikuj wpisy na blogu. Świeża dawka wiedzy, informacji zbliży Cię do użytkownika i do wyszukiwarki Google.

  1. 5. Słownik pojęć

Twoja branża ma swój charakterystyczny język? Wykorzystaj to do edukacji użytkowników. Jeśli człowiek czegoś nie rozumie szuka odpowiedzi, niech znajdzie ją właśnie na Twojej stronie www. Może zatrzymać się przecież na znacznie dłużej, jeśli dasz mu smaczne kąski. Dodatkowo potencjalny klient, który nie rozumie specjalistycznych pojęć zrozumie to, o czym piszesz właśnie Ty.

  1. 6. Opis firmy, zespołu

Nie zapomnij o opisaniu czym zajmuje się Twoja firma, jaką ma misję, cele. Koniecznie przedstaw zespół ludzi, którzy pracują na sukces. Pokaż światu, że to nie roboty tylko ludzie są po drugiej stronie monitora. To dobry element budowania wizerunku firmy i zaufania do marki.

Promowanie strony www, która można byłoby określić „wydmuszką” jest bezcelowe. Poświęcasz czas i pieniądze na marketing, a witryna internetowa jest niedopieszczona? Zmień to! Przy stale rosnącej konkurencji trzeba dbać o każdy aspekt marketingowy, a w szczególności o swoją wizytówkę w Internecie. Jeśli potrzebujesz pomocy lub porady, skontaktuj się z nami – tel. 530 035 085, mail: bok@inbmarketing.pl.



Michał Janiszek

Ekspert marketingu internetowego, INB Marketing