Nowo przyjęci strażacy pełnić będą służbę zgodnie z harmonogramem. Miejscem wykonywania służby będzie Komenda Powiatowa PSP w Suchej Beskidzkiej przy ul. Makowskiej 26.
Wymagania wobec kandydatów.
Zgodnie z ustawą o Państwowej Straży Pożarnej, kandydaci muszą spełniać określone warunki:
-
- posiadać obywatelstwo polskie,
-
- być niekaranymi za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe,
-
- korzystać z pełni praw publicznych,
-
- mieć co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
-
- posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej,
-
- być zdolnymi fizycznie i psychicznie do pełnienia służby.
Mile widziane będzie również prawo jazdy kategorii C+E.
Proces naboru
Nabór będzie przebiegał w kilku etapach:
-
- Weryfikacja dokumentów,
-
- Ocena sprawności fizycznej,
-
- Sprawdzian z pływania,
-
- Ocena dokumentów,
-
- Rozmowa kwalifikacyjna,
-
- Ustalenie zdolności fizycznej i psychicznej do pełnienia służby.
Termin składania dokumentów
Kandydaci powinni złożyć wymagane dokumenty do 17 września 2025 r. w sekretariacie KP PSP w Suchej Beskidzkiej lub przesłać je pocztą na adres:
Komenda Powiatowa PSP w Suchej Beskidzkiej
ul. Makowska 26
34-200 Sucha Beskidzka
Na kopercie należy podać imię i nazwisko oraz dopisek: „Nabór do służby przygotowawczej na stanowisko stażysta”.
Pełne informacje o wymaganych dokumentach i szczegółach naboru dostępne są w materiałach udostępnionych przez Komendę.
Materiały
Ogłoszenie o naborze do służby przygotowawczej na stanowisko STAŻYSTY w KP PSP Sucha BeskidzkaOgłoszenie_o_naborze.pdf 13.02MBZałącznik nr 1 - podanie
Podanie_Załącznik_nr_1.pdf 0.17MBZałącznik nr 2 - Zaświadczenie
Zaświadczenie_Załącznik_Nr_2.pdf 0.14MBZałącznik nr 3 - Oświadczenie
Oświadczenie_Załącznik_Nr_3.pdf 0.15MBZałącznik nr 4 - Zaświadczenie o udziale w działaniach ratowniczych.
Zaświadczenie_o_udziela_w_działaniach_Załącznik_nr_4.pdf 0.20MB
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.