Z OSTATNIEJ CHWILI
Strażacy uczcili pamięć druha z Sierakowic. Syreny zawyły w całej Polsce / Muzyka i pomoc dla pogorzelców - Piknik na pożegnanie wakacji w Lachowicach / Strażacy quadem pomogli w transporcie rannego z lasu / Co węże mają do powiedzenia? Edukacyjne warsztaty w Suchej Beskidzkiej / ZUS: 150 mln zł wróciło do Funduszu po kontrolach zwolnień lekarskich / Wzmożony ruch wojskowych kolumn – apel do kierowców! / Andrzej Bargiel rusza na Everest. Chce dokonać niemożliwego! / Oświęcim. Areszt tymczasowy dla 40–latka podejrzanego inne czynności seksualne wobec dziesięcioletniej dziewczynki! (wideo) / Anatomia piękna. Wernisaż wystawy Alicji Przybyszowskiej w Suchej Beskidzkiej / Pożar piwnicy w budynku mieszkalnym w Suchej Beskidzkiej / Alkomat się zdziwił – 73-letnia seniorka pobiła rekord / Surowsze kary za wypalanie traw i zagrożenia pożarowe! / Ostrzeżenia meteorologiczne - Silny deszcz z burzami! / Dożynki Powiatowe 2025 – Święto Plonów i Tradycji w Sidzinie / Alarm bombowy w hotelu pod Wadowicami. Sprawą zajmuje się ABW! / Nowy, nowoczesny plac zabaw dla najmłodszych w Białce! / Małopolska: ponad 85 tysięcy nieodwołanych wizyt w pół roku / Policja poszukuje anonimowego bohatera. Odważna reakcja zapobiegła tragedii / Podziękowania dla mieszkanki powiatu suskiego za pomoc w odnalezieniu zaginionej kobiety / Surowsze kary za ataki na ratowników i funkcjonariuszy. Rząd przyjął projekt ustawy / Gmina Budzów - Nowy żłobek „Bajkowy Zakątek” rusza od stycznia 2026 roku / Sucha Beskidzka i Jászberény zacieśniają współpracę muzealną / Dramat w Tarnawie Dolnej – sześcioosobowa rodzina straciła wszystko w pożarze. Potrzebna pomoc! / Nowe wyposażenie w świetlicy ODK w Stryszawie
Dodano dnia 10.02.2020, 18:09
Budowanie świadomości marki nie znosi żadnych przerw. Eksponuj swoje reklamy przez cały czas, nie tylko podczas kampanii
Jakie efekty powinny przynosić działania marketingowe? Zapewne znaczna część przedsiębiorczych biznesmenów odpowie, że pozytywnie oddziaływać na sprzedaż. Warto jednak mieć świadomość, że reklama nie sprawi, że ktokolwiek rzuci wszystko i popędzi do sklepu. Nie wspominając już o tym, że punkt może być zamknięty w momencie, gdy odbiorca zapoznaje się z materiałami promocyjnymi. Dlatego specjaliści za podstawową funkcję reklamy uznają kreację rozpoznawalnego, dobrze kojarzącego się brandu.

Co zrobić, aby konsumenci dostrzegli reklamę? Każdy ciekawy projekt potrzebuje równie dobrego nośnika



Pogłębione badania z dziedziny marketingu pokazują, że wysoka świadomość marki należy do najważniejszych czynników, jakie wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych. Odbiorca staje się potencjalnym klientem dopiero wtedy, kiedy pojawi się u niego realna potrzeba, którą zaspokoi określony produkt albo usługa. I jest bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że zdecyduje się skorzystać z oferty tej firmy, którą zna. Choćby i z reklam, niekoniecznie wcześniejszych doświadczeń. Do systematycznego zwiększania rozpoznawalności brandu stosuje się najróżniejsze środki i materiały promocyjne. Również neon reklamowy  może posłużyć do budowania świadomości marki. Świecący, emanujący żywymi kolorami nośnik w naturalny sposób przyciąga wzrok przechodniów. Pomysłowa reklama z pewnością zostanie dobrze zapamiętana na przyszłość. A jak zwracają uwagę przedstawiciele firmy WarMAX, wypełniane gazem rurki ze szkła można formować w dowolne kształty.



Efektowny neon reklamowy zwraca uwagę już z daleka. Pod warunkiem, że został wykonany we właściwy sposób



O użyteczności tego rodzaju reklamy w porze nocnej, nikogo nie trzeba przekonywać. Barwne, świetlne napisy oraz obrazy stały się stałym elementem wielkomiejskiego krajobrazu. Co jednak zrobić z takimi materiałami w ciągu dnia, kiedy neonowe rozbłyski nijak nie będą równie efektowne? Tutaj wiele zależy od jakości wykonania reklamy. Jeżeli zastosowano odpowiednie materiały, np. szkło proszkowe lub barwione oraz oświetlenie LED-owe bądź jarzeniowe, to nośnik będzie doskonale widoczny również w pełnym słońcu. W efekcie reklamy zewnętrzne będą w pełni funkcjonalne na okrągło, przez 24 godziny na dobę w ciągu wszystkich 7 dni tygodnia. Dodając do tego wysoką odporność na wpływ czynników pogodowych, dostaje się niezawodne nośniki treści marketingowych. Każdy, kto zetknie się z taką reklamą, z pewnością będzie miał pozytywne skojarzenia z promowaną w ten sposób marką.

Komentarze
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Komentowanie tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie posiadasz konta.