Z OSTATNIEJ CHWILI
Sucha Beskidzka świętuje Dzień Czystego Powietrza. Edukacja ekologiczna w rozszerzonej formule / Świąteczny klimat w Jordanowie! Bożonarodzeniowy Kiermasz już 21 grudnia / Lachowice: Nietypowa interwencja strażaków w lokalnym gospodarstwie / Rusza sezon na łyżwy w Suchej Beskidzkiej. W sobotę otwarcie 'Białego Orlika' z Mikołajem / Trwa nabór do nowo powstającego Środowiskowego Domu Samopomocy w Zawoi / Groził bratu i bratowej ''bronią''. Dzielnicowi z Jordanowa szybko zakończyli niebezpieczną sytuację / Utrudnienia na Błądzonce. Droga w kierunku Stryszawy zablokowana / Rozszczelniona butla gazowa w Jaszczurowej. Szybka interwencja służb / Potrącenie 8-letniego chłopca w Osielcu. Policja wyjaśnia okoliczności zdarzenia / Ostrzeżenie IMGW dla powiatu suskiego: marznące opady i gołoledź! / By jeszcze lepiej ostrzegać i alarmować. Porozumienie z PSP. / Grupa Beskidzka GOPR ogłasza nabór. Zostań ratownikiem górskim! / Kolizja pojazdów w Makowie Podhalańskim – utrudnienia w ruchu! / Największa akcja w Polsce: GAME OVER dla pedofilskiej sieci! CBZC rozbija ogólnopolski gang tworzący i rozpowszechniający treści z wykorzystywaniem dzieci / MOPS w Suchej Beskidzkiej uruchamia projekt Otwarte drzwi – otwarte serca / Srebrny medal Ksawerego Masiuka i brąz Katarzyny Wasick na ME. / Pomoc dla pogorzelców – rodziny Trybałów z Zawoi ! / CENTRUM HANDLOWE KURTOK – WAŻNA INFORMACJA ! / Jordanów i Mucharz w czołówce Rankingu Gmin Małopolski 2025
Dodano dnia 10.02.2020, 18:09
Budowanie świadomości marki nie znosi żadnych przerw. Eksponuj swoje reklamy przez cały czas, nie tylko podczas kampanii
Jakie efekty powinny przynosić działania marketingowe? Zapewne znaczna część przedsiębiorczych biznesmenów odpowie, że pozytywnie oddziaływać na sprzedaż. Warto jednak mieć świadomość, że reklama nie sprawi, że ktokolwiek rzuci wszystko i popędzi do sklepu. Nie wspominając już o tym, że punkt może być zamknięty w momencie, gdy odbiorca zapoznaje się z materiałami promocyjnymi. Dlatego specjaliści za podstawową funkcję reklamy uznają kreację rozpoznawalnego, dobrze kojarzącego się brandu.

Co zrobić, aby konsumenci dostrzegli reklamę? Każdy ciekawy projekt potrzebuje równie dobrego nośnika



Pogłębione badania z dziedziny marketingu pokazują, że wysoka świadomość marki należy do najważniejszych czynników, jakie wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych. Odbiorca staje się potencjalnym klientem dopiero wtedy, kiedy pojawi się u niego realna potrzeba, którą zaspokoi określony produkt albo usługa. I jest bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że zdecyduje się skorzystać z oferty tej firmy, którą zna. Choćby i z reklam, niekoniecznie wcześniejszych doświadczeń. Do systematycznego zwiększania rozpoznawalności brandu stosuje się najróżniejsze środki i materiały promocyjne. Również neon reklamowy  może posłużyć do budowania świadomości marki. Świecący, emanujący żywymi kolorami nośnik w naturalny sposób przyciąga wzrok przechodniów. Pomysłowa reklama z pewnością zostanie dobrze zapamiętana na przyszłość. A jak zwracają uwagę przedstawiciele firmy WarMAX, wypełniane gazem rurki ze szkła można formować w dowolne kształty.



Efektowny neon reklamowy zwraca uwagę już z daleka. Pod warunkiem, że został wykonany we właściwy sposób



O użyteczności tego rodzaju reklamy w porze nocnej, nikogo nie trzeba przekonywać. Barwne, świetlne napisy oraz obrazy stały się stałym elementem wielkomiejskiego krajobrazu. Co jednak zrobić z takimi materiałami w ciągu dnia, kiedy neonowe rozbłyski nijak nie będą równie efektowne? Tutaj wiele zależy od jakości wykonania reklamy. Jeżeli zastosowano odpowiednie materiały, np. szkło proszkowe lub barwione oraz oświetlenie LED-owe bądź jarzeniowe, to nośnik będzie doskonale widoczny również w pełnym słońcu. W efekcie reklamy zewnętrzne będą w pełni funkcjonalne na okrągło, przez 24 godziny na dobę w ciągu wszystkich 7 dni tygodnia. Dodając do tego wysoką odporność na wpływ czynników pogodowych, dostaje się niezawodne nośniki treści marketingowych. Każdy, kto zetknie się z taką reklamą, z pewnością będzie miał pozytywne skojarzenia z promowaną w ten sposób marką.

Komentarze
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Komentowanie tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie posiadasz konta.