Z OSTATNIEJ CHWILI
'Bajkowy Maków Podhalański' – wyjątkowe zakończenie lata na Makowskim Rynku / Gmina Jordanów: Mając ponad 2,3 promila przyjechał na zakupy ! / Spotkania z ekspertami NASK w Suchej Beskidzkiej i Makowie Podhalańskim / Konkurs na nazwę gminnego żłobka w Stryszawie / Strażacy z suskiej Komendy PSP Wicemistrzami Małopolski! / Zbiórka odpadów wielkogabarytowych i elektronicznych w Suchej Beskidzkiej / 'Ratujmy życie. Razem' – apel o szacunek i współpracę / 'Przy muzyce o sztuce' w Zamku Suskim / Nowe inwestycje drogowe w Gminie Jordanów – podpisano umowy z wykonawcami / Zaproszenie na XXI Rajd Górski im. Bł. Kard. Stefana Wyszyńskiego / Ostrzeżenia meteorologiczne dotyczące burzy ! / Powiat suski z nowym systemem ostrzegania – testy sygnałów alarmowych / Ogólnopolska akcja ROADPOL Safety Days – 18 września wzmożone kontrole na drogach / 28 godzin zmagań, 9 trudnych zadań i ogromne emocje w gminie Stryszawa / Zostań Wolontariuszem Szlachetnej Paczki w powiecie suskim! / Sprawdź gdzie zabraknie prądu w tym tygodniu.
Dodano dnia 27.11.2019, 09:25
Czym kierować się przy wyborze lokalu usługowego? To podstawa naszego biznesu!
Biznes jakim się zajmujemy może mieć różną tematykę, jak i potrzeby. Jedne wymagają od nas ogromnego obiektu, biura, a do prowadzenia innych wystarczy dostęp do laptopa z Internetem. Jednak zupełnie inaczej sytuacja przedstawia się jeżeli chodzi o usługi. Tutaj kluczową kwestią jest lokal, który stanowi bazę naszej firmy. Ma on przyciągać i zachęcać klientów do odwiedzin, przez co zdecydują się na skorzystanie z naszej oferty. Lokal jest naszą wizytówką, tak więc musimy postarać się, aby był na jak najwyższym poziomie. Zazwyczaj obroty są uzależnione właśnie od niego. Na co więc zwracać uwagę przy wyborze naszego potencjalnego serca firmy?

Lokalizacja kwestią nadrzędną!

Zanim podejmiemy decyzje o wynajmie lub zakupie lokalu użytkowego na nasz nowy biznes lub po prostu jego nową siedzibę musimy wziąć pod uwagę kilka czynników. Jednym z najważniejszych jest położenie nieruchomości. Zależy nam na wysokiej odwiedzalności tego miejsca, więc celujmy w miejsca pełne ludzi -centra biznesowe, młode osiedla albo lokalizacje przy głównych szlakach komunikacyjnych. Wszystko po to, żeby z łatwością dotarli do nich zarówno klienci, jak i pracownicy. Dobrze jest też przeanalizować konkurencję, a także potrzeby potencjalnych klientów. Bez sensu otwierać aptekę, jak jest już jedna za rogiem. Z kolei mały sklepik powinniśmy raczej umieścić na terenie nowego osiedla, niż obok dużego marketu w centrum. Najważniejsza jest dobra analiza, wyciągnięcie wniosków i plan. Dzięki tym wszystkim składowym możemy uniknąć podstawowych błędów i odnieść spektakularny sukces!

Znajdźmy potencjalnych klientów

Podstawową kwestią, od której powinniśmy rozpocząć poszukiwanie naszej nowej lokalizacji jest odpowiedzenie sobie na pytanie: do kogo kierujemy nasze usługi? Nie sposób otworzyć przedszkole, wśród osiedla, gdzie przeważają starsze osoby, albo kawiarni z ogródkiem przy zatłoczonej drodze szybkiego ruchu. Nasz lokal usługowy musi być dopasowany zarówno do naszego biznesu, jak i klientów, bo to głównie o nich przecież chodzi. Rodzinne osiedle może być świetnym miejscem na otwarcie żłobka, sklepu, a także apteki, która może być niekiedy ratunkiem dla młodych, zapracowanych rodziców. Z kolei lokale w centrum miasta doskonale sprawdzą się jako siedziby banków, restauracji. Kluczowymi kwestiami jest tutaj łatwy dojazd i możliwość załatwienia czegoś po drodze. Klienci są podstawowym czynnikiem napędzającym nasz biznes, wyjdźmy więc im naprzeciw, dopasowując się do ich potrzeb.

Dopasujmy typ lokalu do planowanej działalności

Oprócz standardowych kwestii, opisanych wyżej, przy wyborze lokalu musimy zwrócić uwagę na to, aby był spójny z wizerunkiem firmy. Wybranie miejsca, tak aby odpowiadało konkretnej branży może podkreślić jej wartości i cele. Lokal usługowy robi pierwsze wrażenie, które jest decydujące przy decyzji czy skorzystamy z przedstawionej oferty czy też nie. Chcemy otworzyć lokal gastronomiczny, pomyślmy o ogródku, z kolei wysoka jakość wykończenia jest kluczowa jeśli decydujemy się na otwarcie salonu piękności, albo kancelarii prawnej. W ten sposób można łatwo podnieść prestiż firmy, a także pozyskać potencjalnych nowych odbiorców. A przecież o to właśnie chodzi!

Artykuł Partnera

Komentarze
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Komentowanie tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie posiadasz konta.