Z OSTATNIEJ CHWILI
Zawoja: Uhonorowano osoby szczególnie zasłużone dla lokalnej społeczności / Burmistrz Miasta nagrodził sportowców z Suchej Beskidzkiej za wybitne osiągnięcia / Zakończono budowę przewiązki między szkołą a salą sportową w Bystrej Podhalańskiej / Mglista noc przed nami. Wydano ostrzeżenie meteorologiczne / Interwencja straży pożarnej w Stryszawie / Uwaga mieszkańcy! Utrudnienia na drodze gminnej Stryszawa Chmiele / Grand Prix dla Bogumiły Leśniak! Sukces suskiej artystki w konkursie Święci Patroni Polski 2025 / Ogromny sukces Sabiny Sikory na Mistrzostwach Europy Masters w Lublinie / Team Stryszawa na podium Stacji Race Tuszyna! Mocne zakończenie sezonu dla reprezentantów powiatu suskiego / Małopolska wstrząśnięta serią dramatycznych incydentów z bronią / Burmistrz Jordanowa sprawdził postępy miejskich inwestycji. Otwarcie lodowiska coraz bliżej / Alarm przeciwpożarowy w jordanowskim budynku handlowym. Na szczęście fałszywy / Złote i Diamentowe Gody w Gminie Jordanów / Zapadł wyrok w sprawie dwóch zakonnic z DPS w Jordanowie / Nabór do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim. Rusza rekrutacja młodych radnych.
Dodano dnia 03.09.2019, 12:49
Dlaczego zawsze warto się doszkalać?
Firma Edukey oferuje wiele kursów doszkalających, dotyczących różnych programów komputerowych. Z pewnością warto przyjrzeć się bliżej ich ofercie i wybrać najbardziej atrakcyjne propozycje.

Zalety udziału w szkoleniach IT

Szkolenia it są niezwykle ważne. Aby osiągać sukcesy zawodowe, trzeba nieustannie rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nową wiedzę. Technologia cały czas się rozwija, nie podążając za zmianami, można nie sprostać aktualnym wymaganiom. Kursy doszkalające pozwalają na usystematyzowanie wiedzy i nadrobienie ewentualnych braków.

Uczestnicząc w szkoleniach informatycznych, można zyskać mnóstwo cennej wiedzy i praktycznych umiejętności. Zajęcia zwykle nie trwają długo, co niewątpliwie jest dodatkowym atutem. Ponadto otrzymaną wiedzę i umiejętności, dodatkowo potwierdza specjalny certyfikat, który ma znaczenie dla pracodawcy. Na rynku jest coraz większe zapotrzebowanie na pracowników specjalizujących się w obsłudze danych programów.

Kursy informatyczne są także dedykowane osobom, które nie posiadają dostatecznej wiedzy na temat obsługi podstawowych programów, bo nigdy wcześniej nie mieli z nimi styczności. Aby zdobyć pracę na niektórych stanowiskach, wcale nie trzeba kończyć skomplikowanych i długich studiów. Mogą wystarczyć jedynie szkolenia. Każdy może wybrać dziedzinę, którą chce sobie bardziej przybliżyć np. popularne są kursy MS Office. Są one dedykowane osobom, które w swojej pracy wykorzystują programy wchodzące w skład pakietu Office. Pozwalają na poznanie ogólnej specyfiki programu, zasad jego obsługi, a także umożliwiają poznanie mniej popularnych opcji.

W firmie Edukey pracują doświadczeni trenerzy, którzy są specjalistami w zakresie tematów poruszanych na kursach. Ponadto po zakończeniu szkolenia, możliwe jest wzięcie udziału w dodatkowych konsultacjach, aby uporządkować ewentualne niepewności. Kursy charakteryzują się dużą elastycznością. Możliwe jest dostosowanie czasu i terminów do wymagań kursantów. Dodatkową zaletą jest catering kawowy zapewniany w trakcie kursów. Przed rozpoczęciem danego szkolenia, uczestnicy mają obowiązek przejść test wiedzy, który umożliwia trenerom dobór odpowiednich treści. Ma to bardzo duże znaczenie, ponieważ dzięki temu, nikt nie marnuje czasu na przyswajanie wiadomości, które już posiada.

Pełną ofertę szkoleń można znaleźć na stronie https://www.edukey.pl. Istnieje możliwość zapisania się zarówno na kurs indywidualny jak i grupy. Warto wspomnieć, że ceny są bardzo atrakcyjne.

Artykuł Partnera

Komentarze
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Komentowanie tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie posiadasz konta.