Z OSTATNIEJ CHWILI
Wieczornica Patriotyczna w Makowie Podhalańskim (06. 11) (foto) / Stowarzyszenie Gromada Łętownia - Zaproszenie na premierę monografii Genius loci 1365–2025 Bartłomieja Dyrcza / Andrzejkowa noc w rytmie lat 80! Białka zaprasza na wyjątkową zabawę / Zawoja - zaproszenie na Narodowe Święto Niepodległości / POLITYKA: Jarosław Kaczyński ostro o rządzie w sprawie szpitali - 'szczują na ciężko chorego człowieka' (internauci bezlitośni) /Rusza program powszechnych szkoleń obronnych 'wGotowości' – pierwsze zajęcia już 22 listopada / Sucha Beskidzka miejscem samorządowych rozmów o rozwoju regionu / Historyczny sukces Andrzeja Bogdanika i jego psa Denvera w GOPR! / Nowe nominacje w Urzędzie Miejskim i Bibliotece w Makowie Podhalańskim / Gmina Zawoja - Zwróćmy uwagę na potrzebujących w okresie zimowym / Debata o bezpieczeństwie w Osielcu: wspólnie dla dobra mieszkańców / Więcej karetek i całodobowe dyżury. Powiat suski zyska na nowym planie ratownictwa medycznego
Dodano dnia 06.03.2019, 07:56
Dobra strona internetowa – podstawa skutecznej reklamy w internecie
Aby zacząć reklamować swoją firmę w internecie, warto zainwestować w dobrą stronę WWW. O czym warto pamiętać?

Dzisiaj posiadanie strony internetowej nie jest już związane z wysokimi kosztami. Tworzenie stron WWW to powszechnie dostępna, przystępnie cenowo usługa, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców, ab skutecznie zaprezentować swoją ofertę on-line.

Dobra strona internetowa może nie tylko posiadać cele informacyjne, ale również może być podstawą do prowadzenia działalności e-marketingowej, czyli reklamy w internecie. Czym powinna charakteryzować się taka strona internetowa?

Dobra strona internetowa – czyli jaka?

Wiele osób zadaje sobie pytanie – jaka powinna być dobra strona internetowa? Często odpowiedzi poszukują firmy, którym zależy na założeniu własnej strony WWW będące wizytówką biznesu w sieci.

Przede wszystkim warto pamiętać o tym, że tworzenie stron WWW nie jest działaniem odbywającym się zawsze tak samo. Strony są indywidualnie dopasowywane do potrzeb zamawiających, dlatego też mamy do czynienia z rożnymi ich typami, zawartością, wyglądem, zastosowanymi technologiami.

Cechy dobrej strony internetowej:

  • - atrakcyjna wizualnie – od razu po wejściu na stronę powinna wzbudzać ona pozytywne skojarzenia i być przyjemna dla oka
  • - czytelna i przejrzysta – wszystkie zawarte na niej informacje powinny być łatwe w odnalezieniu i odczytaniu
  • - łatwa w nawigacji – przejrzyste menu i przejrzysta konstrukcja strony ułatwiają poruszanie się po niej
  • - responsywna – strona w technologii responsywnej (RWD) jest łatwa w obsłudze zarówno na komputerach z dużymi ekranami, jak również na urządzeniach mobilnych, ponieważ dopasowuje się do wielkości ekranu
  • - zoptymalizowana – przygotowana pod SEO, czyli o przyjazna dla robotów wyszukiwarek internetowych
  • - dopracowana pod kątem technicznym – bazująca na najnowszych technologiach, umieszczona na szybkim serwerze, prawidłowo wyświetlająca się na wszystkich urządzeniach



Najlepiej, aby tworzenie stron WWW zostało powierzone specjalistom w tej właśnie dziedzinie – dzięki temu będzie ona mogła spełnić wszystkie z powyższych wymagań.



Jaką reklamę on-line warto wybrać?

Aktualnie do wyboru mamy szeroką gamę różnych metod reklamy w sieci – nie musimy przy tym wydawać na ten cel sporych sum, aby przyciągnąć wielu nowych klientów.


Na bazie dobrej strony internetowej możemy prowadzić działania reklamowe takie, jak:

  • - pozycjonowanie (SEO) – pozwala na wejście adresu strony na wyższą pozycję na liście wyszukiwania w wyszukiwarce
  • - kampanie linków sponsorowanych (SEM) – najczęściej AdWords od Google – reklama wyświetla się w formie oznaczonych boksów z treścią i grafiką, które wiodą na stronę reklamodawcy
  • - mailing – e-mail marketing pozwala na dotarcie do wielu potencjalnych klientów i zaprezentowanie im dopasowanych do ich preferencji informacji marketingowych
  • - social media marketing – marketing w mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku
  • - marketing szeptany – publikowanie pozytywnych opinii, rekomendacji, komentarzy na forach oraz na innych stronach internetowych
  • - content marketing – marketing treści umożliwia przyciągniecie klientów wartościowymi publikacjami, na przykład na blogu firmowym



Powyższe metody e-marketingowe doskonale łączą w sobie wysoką skuteczność, a także przystępne ceny. Część z nich można również prowadzić samodzielnie – bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów.



Warto skorzystać z usług agencji reklamowych

Aby uzyskać jak najlepsze efekty, warto skorzystać z profesjonalnych usług agencji reklamowych – zarówno w zakresie takim jak tworzenie stron WWW, jak również ich promocja.


Kompleksowe usługi takie jak tworzenie stron WWW oraz ich reklama on-line z wykorzystaniem skutecznych metod e-marketingowych oferuje Agencja Reklamowa Online Group z Krakowa.


Zatem firma planuje założenie własnej strony internetowej, warto pamiętać o tym, że powinna być ona stworzona z myślą nie tylko o pełnieniu celów informacyjnych, ale również powinna być dobrą podstawą do prowadzenia efektywnych działań reklamowych. To przyszłościowa inwestycja!

Artykuł Partnera