Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl po więcej informacji z regionu, a także InfoOnline24.pl po więcej informacji z Polski. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 23.08.2018, 13:46
Flagi reklamowe – coraz więcej firm w to inwestuje!
Rynek reklamowy w Polsce wciąż zmienia się i ewoluuje. Firmy wiedzą, że sprawny i rzetelny marketing jest podstawą ich bytności na rynku, a także ma wpływ na potencjalny sukces. Wiele z nich zastępuje tradycyjne nośniki nowoczesnymi i kompaktowymi. Sprawdź, czym są flagi reklamowe i dlaczego ich popularność rośnie.

Obecność reklamy outdoorowej w przestrzeni publicznej z roku na rok jest coraz bardziej odczuwalna i widoczna. Trudno przeoczyć billboardy przy drogach wjazdowych do miast, banery na ogrodzeniach, migające citylighty, reklamy tranzytowe w komunikacji miejskiej. Według statystyk przedstawionych przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej, w 2017 roku łączne wydatki na reklamę zewnętrzną osiągnęły gigantyczną sumę 484,3 mln złotych. Dla wielu mniejszych przedsiębiorców poniesienie wysokich kosztów z tytułu działań marketingowych jest nierealne i często stanowi barierę w komunikacji z klientem. Tymczasem alternatywą mogą być znacznie tańsze nośniki, które nie podlegają wynajmowi czy dzierżawie, a zakupione na własność mogą służyć firmie zarówno stacjonarnie, jak i mobilnie. Należy do nich choćby flaga na zamówienie na winders.pl.

Reklama – widoczna, lecz nienachalna

W ostatnim czasie sporo mówi się o uporządkowaniu przestrzeni publicznej pod kątem reklam. Wymienione wyżej nośniki, choć są dobrze widoczne to jednak ich obecność niejednokrotnie szpeci krajobraz, przynosząc efekt odwrotny od zamierzonego. Bywa, że konsumenci odbierający nadmiar bodźców reklamowych zaczynają ignorować te najbardziej nachalne i oczywiste. Inaczej wygląda kwestia nośników, które harmonizują z otoczeniem, są minimalistyczne i estetycznie wykonane. Takie reklamy wcale nie muszą kosztować fortuny i nadwyrężać firmowego budżetu marketingowego. Zamówiona przez Internet, klasyczna flaga reklamowa na winders.pl może okazać się dobrą inwestycją na lata, a kosztować nie więcej niż kilkadziesiąt złotych. Ostateczna cena nośnika zależy zazwyczaj od typu flagi, rodzaju i kolorystyki nadruku, rozmiarów oraz nakładu.

Inwestycja w reklamę

Twój biznes prawdopodobnie nie przetrwa na konkurencyjnym rynku bez reklamy. Jednak dobra wiadomość jest taka, że zakup nośnika nie musi pochłonąć całego miesięcznego utargu lub być finansowany kredytem. Rosnące wydatki, jakie firmy ponoszą z tytułu inwestycji w reklamę outdoorową wskazuje na to, że warto oznakować swój lokal z poziomu ulicy, zaprosić klientów do swojego stoiska na targach czy wypromować event. Jeżeli ogranicza Cię budżet lub miejsce, możesz rozważyć mobilne flagi reklamowe, leżaki, windery lub inne formy estetycznego marketingu terenowego.

Dodaj komentarz
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Captcha image