Z OSTATNIEJ CHWILI
Strażacy uczcili pamięć druha z Sierakowic. Syreny zawyły w całej Polsce / Muzyka i pomoc dla pogorzelców - Piknik na pożegnanie wakacji w Lachowicach / Strażacy quadem pomogli w transporcie rannego z lasu / Co węże mają do powiedzenia? Edukacyjne warsztaty w Suchej Beskidzkiej / ZUS: 150 mln zł wróciło do Funduszu po kontrolach zwolnień lekarskich / Wzmożony ruch wojskowych kolumn – apel do kierowców! / Andrzej Bargiel rusza na Everest. Chce dokonać niemożliwego! / Oświęcim. Areszt tymczasowy dla 40–latka podejrzanego inne czynności seksualne wobec dziesięcioletniej dziewczynki! (wideo) / Anatomia piękna. Wernisaż wystawy Alicji Przybyszowskiej w Suchej Beskidzkiej / Pożar piwnicy w budynku mieszkalnym w Suchej Beskidzkiej / Alkomat się zdziwił – 73-letnia seniorka pobiła rekord / Surowsze kary za wypalanie traw i zagrożenia pożarowe! / Ostrzeżenia meteorologiczne - Silny deszcz z burzami! / Dożynki Powiatowe 2025 – Święto Plonów i Tradycji w Sidzinie / Alarm bombowy w hotelu pod Wadowicami. Sprawą zajmuje się ABW! / Nowy, nowoczesny plac zabaw dla najmłodszych w Białce! / Małopolska: ponad 85 tysięcy nieodwołanych wizyt w pół roku / Policja poszukuje anonimowego bohatera. Odważna reakcja zapobiegła tragedii / Podziękowania dla mieszkanki powiatu suskiego za pomoc w odnalezieniu zaginionej kobiety / Surowsze kary za ataki na ratowników i funkcjonariuszy. Rząd przyjął projekt ustawy / Gmina Budzów - Nowy żłobek „Bajkowy Zakątek” rusza od stycznia 2026 roku / Sucha Beskidzka i Jászberény zacieśniają współpracę muzealną / Dramat w Tarnawie Dolnej – sześcioosobowa rodzina straciła wszystko w pożarze. Potrzebna pomoc! / Nowe wyposażenie w świetlicy ODK w Stryszawie
Dodano dnia 04.03.2020, 20:08
Jak dobrze wykorzystać gadżety reklamowe – przewodnik
Tylko odpowiednio dobrane gadżety reklamowe są dobrym sposobem promocji marki. Sprawdź nasz przewodnik, w którym pokazujemy wykorzystanie gadżetów reklamowych w biznesie.

Wygląd i materiał

Gadżety reklamowe muszą być wykonane z dobrego materiału i estetycznie wyglądać. Mało estetyczne produkty o niskiej jakości, nie będą cieszyły potencjalnych klientów. Zamiast służyć, zapewne szybko trafią do kosza.

Odpowiedni wygląd i materiał gadżetu sprawią, że osoba, która go dostała, zatrzyma go i najprawdopodobniej będzie używać, a gdy będzie miała potrzebę, którą może zrealizować twoja firma, chętniej skorzysta z jej usług, niż nieznanej firmy.

Pamiętaj o budżecie

Zanim gadżety reklamowe zaczną przynosić zyski, musisz w nie zainwestować. Zastanów się więc na jaką okazję, dla kogo i w jakim celu chcesz z nich skorzystać. Dobrze przygotowany gadżet przyniesie ci zyski, a zły straty, które nie będą niezauważalne w Twoim budżecie reklamowym. Musisz więc wszystko dokładnie policzyć, bo w innym wypadku, na koniec dnia, zostaniesz z toną niepotrzebnych akcesoriów.

Unikalność jest w cenie

Twój gadżet musi być unikalny, pomysłowy i nawiązywać do twojej branży. Wybierając coś mniej oczywistego, masz większą szansę, że klient jeszcze czegoś podobnego nie dostał od innych firm. Na przykład, gdy prowadzisz sklep muzyczny, to lepszym gadżetem będzie brelok w kształcie instrumentu z twoimi danymi lub płyta niż zwykły kubek, który nie kojarzy się z twoją branżą. Kubki będą lepszym wyborem w przypadku lokalu gastronomicznego czy twojego autorskiego napoju. Dodając do napoju kubki szklane lub ceramiczne, klient od razu utożsami je z tobą i będzie chętnie używać do spożywania twoich trunków. Ty zadbaj jednak o to, żeby się wyróżniły na tle konkurencji. Jeśli nie masz pomysłu, możesz zainspirować się tutaj https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kubki-szklane/.

Sprytna wymiana

Najlepszym przykładem najskuteczniejszego wykorzystania gadżetu reklamowego będzie sytuacja, w której za otrzymanie produktu, klient będzie musiał dać coś od siebie. Możesz przykładowo, rozdając swoje gadżety podczas jakiegoś eventu, poprosisz obdarowaną osobę o wypełnienie formularza potwierdzającego odbiór upominku lub zapisanie się do newslettera. Dobrym pomysłem jest również zorganizowania akcji, w której za uczestnictwo dostaje się upominek – zrób zdjęcie naszego stoiska/produktu/sklepu i oznacz nas na nim, a dostaniesz gratis. Dzięki takim akcjom klient dostaje coś, co zapamiętuje, a ty poszerzasz bazę odbiorców.

Musisz tylko pamiętać, że po zorganizowaniu takiej akcji należy szybko nawiązywać kontakt z klientami, którzy wzięli w niej udział, aby jeszcze lepiej Cię kojarzyli i byli chętni do współpracy.

Przykładów dobrego wykorzystania gadżetów firmowych jest więcej. Te, które zostały wyżej wymienione, są absolutną podstawą, bez której twój gadżet reklamowy będzie wolniej przynosił efekty lub ich nie wygeneruje.

Artykuł Partnera

Komentarze
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Komentowanie tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie posiadasz konta.