Z OSTATNIEJ CHWILI
Sucha Beskidzka świętuje Dzień Czystego Powietrza. Edukacja ekologiczna w rozszerzonej formule / Świąteczny klimat w Jordanowie! Bożonarodzeniowy Kiermasz już 21 grudnia / Lachowice: Nietypowa interwencja strażaków w lokalnym gospodarstwie / Rusza sezon na łyżwy w Suchej Beskidzkiej. W sobotę otwarcie 'Białego Orlika' z Mikołajem / Trwa nabór do nowo powstającego Środowiskowego Domu Samopomocy w Zawoi / Groził bratu i bratowej ''bronią''. Dzielnicowi z Jordanowa szybko zakończyli niebezpieczną sytuację / Utrudnienia na Błądzonce. Droga w kierunku Stryszawy zablokowana / Rozszczelniona butla gazowa w Jaszczurowej. Szybka interwencja służb / Potrącenie 8-letniego chłopca w Osielcu. Policja wyjaśnia okoliczności zdarzenia / Ostrzeżenie IMGW dla powiatu suskiego: marznące opady i gołoledź! / By jeszcze lepiej ostrzegać i alarmować. Porozumienie z PSP. / Grupa Beskidzka GOPR ogłasza nabór. Zostań ratownikiem górskim! / Kolizja pojazdów w Makowie Podhalańskim – utrudnienia w ruchu! / Największa akcja w Polsce: GAME OVER dla pedofilskiej sieci! CBZC rozbija ogólnopolski gang tworzący i rozpowszechniający treści z wykorzystywaniem dzieci / MOPS w Suchej Beskidzkiej uruchamia projekt Otwarte drzwi – otwarte serca / Srebrny medal Ksawerego Masiuka i brąz Katarzyny Wasick na ME. / Pomoc dla pogorzelców – rodziny Trybałów z Zawoi ! / CENTRUM HANDLOWE KURTOK – WAŻNA INFORMACJA ! / Jordanów i Mucharz w czołówce Rankingu Gmin Małopolski 2025
Dodano dnia 11.10.2019, 11:51
Jak pozycjonować sklep internetowy?
Od wielu lat w Polsce branża e-commerce jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Powstaje co raz to więcej sklepów internetowych, a co za tym idzie rośnie konkurencja s którą trzeba się rozprawić w drodze do sukcesu własnego biznesu. Jedną z najlepszych dróg jakie może obrać internetowych sprzedawca jest pozycjonowanie sklepu internetowego. Jako praktykant, miesiąc czasu spędziłem w studiu Design Cart w dziale odpowiedzialnych za pozycjonowanie sklepów internetowych, w tym artykule przybliżę kilka metod pozycjonowania z jakimi się tam spotkałem.

Od wielu lat w Polsce branża e-commerce jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Powstaje co raz to więcej sklepów internetowych, a co za tym idzie rośnie konkurencja s którą trzeba się rozprawić w drodze do sukcesu własnego biznesu. Jedną z najlepszych dróg jakie może obrać internetowych sprzedawca jest pozycjonowanie sklepu internetowego. Jako praktykant, miesiąc czasu spędziłem w studiu Design Cart w dziale odpowiedzialnych za pozycjonowanie sklepów internetowych, w tym artykule przybliżę kilka metod pozycjonowania z jakimi się tam spotkałem.

Pozycjonowanie sklepu internetowego przez fora

Jest to jeden z najpopularniejszych metod zdobywania linków dla pozycjonowanej strony internetowej. W Design Cart fora internetowe służą bardziej jako dywersyfikację profilu linków niż jako główny napęd mocy z link building. Choć to nie znaczy że z for internetowych nie uzyskamy ciekawych, wartościowych linków. Najsłabszy rodzaj linka to ten pochodzący ze strony profilowej użytkownika. Jeżeli nie da rady inaczej a domena jest wartościowa to można i tak choć najlepszym sposobem to umieszczanie linków w treści.

Pozycjonowanie sklepu internetowego przez katalogi stron

Kiedyś słyszałem ze katalogi to przeszłość i nikt do nich nie dodaje swoich sklepów internetowych. Okazuje się że katalogi stron WWW mają się całkiem dobrze o ile są wartościowymi katalogami stron. Oczywiście warunek dodania linka do obszerny, unikalny opis sklepu internetowego.

Pozycjonowanie sklepu internetowego przez katalogi firm

Katalogi firm zazwyczaj generują linki z atrybutem „nofallow”, nie przekazujące mocy. Jednak jak się dowiedziałem są niezbędne do budowania profilu linków wyglądającego na naturalny. Linki z tym atrybutem dywersyfikują cały profil linków, a o to w jego budowaniu chodzi. Im większy keks tym lepiej.

Pozycjonowanie sklepu internetowego przez artykuły

Jest to ostatnia z metod o jakiej opowiem. Artykuły to dość bardzo szerokie pojęcie. Chodzi głównie o obszerną wartościową merytorycznie treść. Jest to główna metoda pozycjonowania sklepów internetowych w studiu Design Cart – o tej metodzie możesz przeczytać na samej stronie firmy pod tym linkiem. Artykuł powinno się zamieszczać na stronie pozycjonowanej, tworząc przy tym świetną sieć linków wewnętrznych. Artykuły też wykorzystujemy wychodząc poza granice naszego sklepu internetowego. Dodajemy artykuły gościnne na innych serwisach internetowych, publikujemy artykuły sponsorowane. Dobrym pomysłem jest publikowanie artykułów na własnych blogach mieszczących się na innych domenach.

Są to cztery główne metody budowania profilu linków. Na praktykach używałem ich znacznie więcej jednak nie dostałem zgody od firmy na publikację pełnej listy stosowanych metod. Odbywając jednak praktyki zrozumiałem że metod na zdobycie linka jest w prost ogrom, jedynym czynnikiem ograniczającym wykorzystywane metody to nasza wyobraźnia lub opłacalność pozyskania danego linka.

Artykuł Partnera

Komentarze
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Komentowanie tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie posiadasz konta.