Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl po więcej informacji z regionu, a także InfoOnline24.pl po więcej informacji z Polski. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 19.07.2016, 20:35
Jak wybrać meble pracownicze do biura?
Pracownicy w miejscu pracy powinni czuć się komfortowo i swobodnie. Nie da się pracować efektywnie gdy fotel jest niewygodny, biurko niestabilne, a obok słychać głośną rozmowę przez telefon. Dowiedź się jakie meble pracownicze wybrać do swojego biura.

Funkcjonalne meble pracownicze

Swoboda i komfort w pracy to podstawa. Większość czasu w pracy spędzamy w pozycji siedzącej i to nawet kilka godzin bez ruchu. Aby czuć się jak najlepiej nie tylko fizycznie ale i psychicznie należy zdybać o komfortowe meble pracownicze. Dobrze dobrane fotele biurowe czy biurka pracownicze mogą być kluczowe dla efektywności pracowników. Dziś na rynku dostępnych jest wiele różnych modeli, zróżnicowanych kolorystycznie i cenowo. Każdy znajdzie coś co wpasuje się jego styl – my jednak polecamy ponadczasową klasyk w delikatnej kolorystyce która nie będzie drażnić ani rozpraszać.

Co warto wiedzieć przed zakupem mebli pracowniczych?

Zanim kupisz meble pracownicze, dobrze jest zaplanować całe pomieszczenie. Najlepiej stworzyć dokładny projekt, tak aby wiedzieć na jaką ilość mebli i jakie gabaryty możemy sobie pozwolić. Małe meble na dużej przestrzeni będą wyglądać dziwnie i chłodno, zaś duże meble w małym pokoju szybko go przytłoczą. Nie bez znaczenia jest też charakter pracy do jakiej służyć będą meble. To do decyduje o stylu na jaki się powinniśmy zdecydować. Nie każdej firmie pasuje każdy styl każdej firmie. Jeżeli prowadzisz kancelarie, biuro rachunkowe lub inne „poważne” przedsiębiorstwo, raczej polecamy zakup mebli klasycznych, w stonowanej kolorystce, najlepiej wykonanych z drewna. W przypadku startupów, agencji reklamowych i public relations, można pozwolić sobie na większa swobodę. Na przykład wyposażyć biuro w designerskie dodatki, rośliny, obrazy, a nawet zaszaleć z kolorami.

Czym się kierować wybierając meble pracownicze?

Przede wszystkim wygodą. Oczywiście meble muszą pasować do wystroju, być eleganckie i stylowe ale to nie wszystko. Główną funkcją mebli pracowniczych jest jak sama nazwa wskazuje jest zastosowanie w trakcie pracy. Dlatego powinny być komfortowe, ergonomiczne i zdrowe dla organizmu. Na nic nam ładne meble przy których nie będzie dało się pracować. Oczywiście wymagania co do kształtu, wyprofilowania i materiałów wykonania najczęściej są indywidualne. Wysokość fotela i biurka powinny być dostosowane do wymiarów pracownika. Ale jak to wygląda w praktyce? W końcu bardzo rzadko się zdarza, żeby z jednego mebla korzystała tylko jedna osoba. Najlepiej wyposażyć biurwo w regulowane meble pracownicze. Dzięki temu dostosujemy wysokość i profil fotela do konkretnego użytkownika oraz dobierzemy odpowiedni poziom blatu biurka.

Meble pracownicze określają status?

Jeżeli nasza firma jest rozbudowana i zorganizowana hierarchicznie, meblami pracowniczymi możemy określić status poszczególnych pracowników. Na rynku dostępny jest cały wachlarz mebli pracowniczych zróżnicowanych designem oraz ceną. Dostaniemy popularne boksy w wraz z najprostszym wyposażeniem – jest to bardzo popularne na przestrzeniach biurowych typu open space. Inną opcją są meble modułowe za których pomocą możemy urządzić niewielkie biura dla kilku pracowników wyższego szczebla lub jednego teamu. Aż w końcu drogie designerskie meble biurowe do gabinetów dyrektorów i prezesów. Takie meble wykonane są najczęściej z pięknych skór i drewna wysokiej jakości.

Nie wiesz co wybrać? Szukasz profesjonalnych mebli pracowniczych? Odwiedź salony firmy NoNameOffice w Krakowie i Katowicach i sprawdź nasza ofertę!

 

Artykuł Partnera