Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl po więcej informacji z regionu, a także InfoOnline24.pl po więcej informacji z Polski. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 03.07.2019, 10:30
Jak wykorzystać reklamę w internecie, by skutecznie pozyskiwać klientów dla firmy?
W miarę rozwoju internetu coraz większą popularność zyskuje zdanie: jeśli nie ma Cię w sieci, to nie istniejesz. I chociaż ma ono sporo przeciwników, nie sposób odmówić mu słuszności. Większość firm, sklepów i punktów usługowych posiada bowiem swoją stronę internetową i jeżeli Ty jej nie masz, nieuchronnie zostajesz w tyle. Dlatego założenie witryny firmowej to jeden z pierwszych kroków przy rozpoczęciu jej działalności. Tylko jak sprawić, by strona na siebie zarabiała i nie tylko widniała w sieci, ale również sprzedawała produkty i usługi? Odpowiedź znajdziesz w poniższym artykule.

Spraw, by Twoja witryna internetowa była widoczna dla użytkowników

Samo stworzenie strony internetowej nie gwarantuje sukcesu. Co z tego, że jest ona obecna w wyszukiwarce, jak wyświetla się dopiero na dziesiątej stronie wyników wyszukiwania i nikt do niej nie dociera? Trzeba znaleźć rozwiązanie, dzięki któremu ukażesz się wśród pierwszych witryn, a jest nim pozycjonowanie stron www. Brzmi tajemniczo? Za tą nazwą kryją się po prostu wszystkie działania, jakich możesz się podjąć, by zwiększyć widoczność swojej witryny firmowej: zoptymalizowanie jej w taki sposób, żeby była przyjazna dla robotów Google, zamieszczenie wartościowej dla użytkownika treści oraz zdobycie linków zewnętrznych dobrej jakości. Warto jednocześnie pamiętać, że proces pozycjonowania jest długotrwały i chociaż daje świetne wyniki, na efekty trzeba poczekać. Lepiej zatem nie rozpoczynać samodzielnej, szybkiej kampanii, ale zlecić ją profesjonalistom, takim jak firma AFTERWEB. A jeżeli chcesz wypromować biznes lokalny, nic prostszego – przeczytaj poniższy akapit.



Szukasz sposobu na lokalną promocję firmy? Wypróbuj pozycjonowanie!

Właściciele firm zajmujących się sprzedażą lokalną mają trudniejsze zadanie. Trzeba zachęcić miejscowych i przyjezdnych klientów do zakupu produktów albo usług, a jednocześnie pokonać konkurencję nastawioną na ten sam cel. Jak zapewnić sobie sukces? Dobrym pomysłem jest zainwestowanie w pozycjonowanie lokalne. Jej wynikiem będzie doskonała widoczność firmy w wynikach wyszukiwania uwzględniających nazwy miast. Plusem jest tutaj sposób docierania do klienta: zamiast fraz ogólnopolskich, zamieszczasz jedynie słowa kluczowe dotyczące Twojego miasta. Oznacza to, że na stronę firmową trafią głównie poszukujący konkretnych usług w najbliższej okolicy. Jednak dobrze jest skupić się przede wszystkim na miejscowym rynku i dobrać odpowiednie frazy – taką usługę również oferuje firma AFTERWEB. Dzięki temu Twoja witryna będzie widoczna dla lokalnych użytkowników, a gdy rozszerzysz działalność na cały kraj, uzyskana pozycja okaże się pomocna podczas konkurowania o najwyższe miejsca w wyszukiwarce.


Artykuł Partnera

Dodaj komentarz
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Captcha image