Z OSTATNIEJ CHWILI
Wieczornica Patriotyczna w Makowie Podhalańskim (06. 11) (foto) / Stowarzyszenie Gromada Łętownia - Zaproszenie na premierę monografii Genius loci 1365–2025 Bartłomieja Dyrcza / Andrzejkowa noc w rytmie lat 80! Białka zaprasza na wyjątkową zabawę / Zawoja - zaproszenie na Narodowe Święto Niepodległości / POLITYKA: Jarosław Kaczyński ostro o rządzie w sprawie szpitali - 'szczują na ciężko chorego człowieka' (internauci bezlitośni) /Rusza program powszechnych szkoleń obronnych 'wGotowości' – pierwsze zajęcia już 22 listopada / Sucha Beskidzka miejscem samorządowych rozmów o rozwoju regionu / Historyczny sukces Andrzeja Bogdanika i jego psa Denvera w GOPR! / Nowe nominacje w Urzędzie Miejskim i Bibliotece w Makowie Podhalańskim / Gmina Zawoja - Zwróćmy uwagę na potrzebujących w okresie zimowym / Debata o bezpieczeństwie w Osielcu: wspólnie dla dobra mieszkańców / Więcej karetek i całodobowe dyżury. Powiat suski zyska na nowym planie ratownictwa medycznego
Dodano dnia 03.07.2019, 10:30
Jak wykorzystać reklamę w internecie, by skutecznie pozyskiwać klientów dla firmy?
W miarę rozwoju internetu coraz większą popularność zyskuje zdanie: jeśli nie ma Cię w sieci, to nie istniejesz. I chociaż ma ono sporo przeciwników, nie sposób odmówić mu słuszności. Większość firm, sklepów i punktów usługowych posiada bowiem swoją stronę internetową i jeżeli Ty jej nie masz, nieuchronnie zostajesz w tyle. Dlatego założenie witryny firmowej to jeden z pierwszych kroków przy rozpoczęciu jej działalności. Tylko jak sprawić, by strona na siebie zarabiała i nie tylko widniała w sieci, ale również sprzedawała produkty i usługi? Odpowiedź znajdziesz w poniższym artykule.

Spraw, by Twoja witryna internetowa była widoczna dla użytkowników

Samo stworzenie strony internetowej nie gwarantuje sukcesu. Co z tego, że jest ona obecna w wyszukiwarce, jak wyświetla się dopiero na dziesiątej stronie wyników wyszukiwania i nikt do niej nie dociera? Trzeba znaleźć rozwiązanie, dzięki któremu ukażesz się wśród pierwszych witryn, a jest nim pozycjonowanie stron www. Brzmi tajemniczo? Za tą nazwą kryją się po prostu wszystkie działania, jakich możesz się podjąć, by zwiększyć widoczność swojej witryny firmowej: zoptymalizowanie jej w taki sposób, żeby była przyjazna dla robotów Google, zamieszczenie wartościowej dla użytkownika treści oraz zdobycie linków zewnętrznych dobrej jakości. Warto jednocześnie pamiętać, że proces pozycjonowania jest długotrwały i chociaż daje świetne wyniki, na efekty trzeba poczekać. Lepiej zatem nie rozpoczynać samodzielnej, szybkiej kampanii, ale zlecić ją profesjonalistom, takim jak firma AFTERWEB. A jeżeli chcesz wypromować biznes lokalny, nic prostszego – przeczytaj poniższy akapit.



Szukasz sposobu na lokalną promocję firmy? Wypróbuj pozycjonowanie!

Właściciele firm zajmujących się sprzedażą lokalną mają trudniejsze zadanie. Trzeba zachęcić miejscowych i przyjezdnych klientów do zakupu produktów albo usług, a jednocześnie pokonać konkurencję nastawioną na ten sam cel. Jak zapewnić sobie sukces? Dobrym pomysłem jest zainwestowanie w pozycjonowanie lokalne. Jej wynikiem będzie doskonała widoczność firmy w wynikach wyszukiwania uwzględniających nazwy miast. Plusem jest tutaj sposób docierania do klienta: zamiast fraz ogólnopolskich, zamieszczasz jedynie słowa kluczowe dotyczące Twojego miasta. Oznacza to, że na stronę firmową trafią głównie poszukujący konkretnych usług w najbliższej okolicy. Jednak dobrze jest skupić się przede wszystkim na miejscowym rynku i dobrać odpowiednie frazy – taką usługę również oferuje firma AFTERWEB. Dzięki temu Twoja witryna będzie widoczna dla lokalnych użytkowników, a gdy rozszerzysz działalność na cały kraj, uzyskana pozycja okaże się pomocna podczas konkurowania o najwyższe miejsca w wyszukiwarce.


Artykuł Partnera

Komentarze
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Komentowanie tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie posiadasz konta.