Z OSTATNIEJ CHWILI
Strażacy uczcili pamięć druha z Sierakowic. Syreny zawyły w całej Polsce / Muzyka i pomoc dla pogorzelców - Piknik na pożegnanie wakacji w Lachowicach / Strażacy quadem pomogli w transporcie rannego z lasu / Co węże mają do powiedzenia? Edukacyjne warsztaty w Suchej Beskidzkiej / ZUS: 150 mln zł wróciło do Funduszu po kontrolach zwolnień lekarskich / Wzmożony ruch wojskowych kolumn – apel do kierowców! / Andrzej Bargiel rusza na Everest. Chce dokonać niemożliwego! / Oświęcim. Areszt tymczasowy dla 40–latka podejrzanego inne czynności seksualne wobec dziesięcioletniej dziewczynki! (wideo) / Anatomia piękna. Wernisaż wystawy Alicji Przybyszowskiej w Suchej Beskidzkiej / Pożar piwnicy w budynku mieszkalnym w Suchej Beskidzkiej / Alkomat się zdziwił – 73-letnia seniorka pobiła rekord / Surowsze kary za wypalanie traw i zagrożenia pożarowe! / Ostrzeżenia meteorologiczne - Silny deszcz z burzami! / Dożynki Powiatowe 2025 – Święto Plonów i Tradycji w Sidzinie / Alarm bombowy w hotelu pod Wadowicami. Sprawą zajmuje się ABW! / Nowy, nowoczesny plac zabaw dla najmłodszych w Białce! / Małopolska: ponad 85 tysięcy nieodwołanych wizyt w pół roku / Policja poszukuje anonimowego bohatera. Odważna reakcja zapobiegła tragedii / Podziękowania dla mieszkanki powiatu suskiego za pomoc w odnalezieniu zaginionej kobiety / Surowsze kary za ataki na ratowników i funkcjonariuszy. Rząd przyjął projekt ustawy / Gmina Budzów - Nowy żłobek „Bajkowy Zakątek” rusza od stycznia 2026 roku / Sucha Beskidzka i Jászberény zacieśniają współpracę muzealną / Dramat w Tarnawie Dolnej – sześcioosobowa rodzina straciła wszystko w pożarze. Potrzebna pomoc! / Nowe wyposażenie w świetlicy ODK w Stryszawie
Dodano dnia 01.04.2020, 20:43
Jak zachowują się konsumenci w internecie? Jeśli chcesz promować swoją firmę w sieci, koniecznie musisz to wiedzieć!
Rozpoznanie potrzeb przyszłych odbiorców oraz zrozumienie pobudek, którymi kierują się potencjalni klienci, stanowią podstawy każdego sukcesu w biznesie – niezależnie od branży. Strony internetowe pozwalają zdobyć mnóstwo cennych informacji na te tematy, choćby za pośrednictwem plików cookies czy aplikacji mobilnych. Posiadaną wiedzę trzeba jeszcze prawidłowo wykorzystać, co akurat do najprostszych zadań na pewno nie należy. Jednak po zapoznaniu się z poradami specjalistów ds. marketingu internetowego z agencji ESEO prowadzenie działań promocyjnych w sieci powinno stać się znacznie prostsze i skuteczniejsze.

Internauci cenią swój czas ponad wszystko. Dlatego klikają to, co Google pokazuje na samej górze

Z cieszącej się ogromną popularnością wyszukiwarki, przynajmniej raz w miesiącu korzysta w Polsce ponad 26 milionów osób. Czyli według szacunków ekspertów, ok. 94,01% wszystkich posiadających stały dostęp do sieci. Google ustawia się często jako stronę startową głównie dlatego, że założony w kalifornijskim Mountain View serwis pozwala błyskawicznie uzyskać dostęp do stron z wartościowymi treściami, celnie dopasowanymi do przesłanego zapytania. Pierwsze 3-5 odnośników w wynikach wyszukiwania zwykle w zupełności wyczerpuje temat – dlatego też niewielka część użytkowników w ogóle odwiedza pozostałe witryny. Przedstawiciele ESEO  wyjaśniają, że drugą i dalsze części rankingu Google otwiera zaledwie 2,5% wszystkich internautów. Pierwsza pozycja w SERP zapewnia nawet 66% udziałów we wszystkich wejściach, kolejne miejsca coraz mniej. Witryny sklasyfikowane poniżej dziesiątego miejsca rzadko kiedy przekraczają 1 punkt procentowy.




Reklamy w wyszukiwarce są znacznie efektywniejsze, niż tradycyjne banery na popularnych witrynach




W tym miejscu warto zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz: linki sponsorowane. W wyszukiwarce często pierwsze 3 odnośniki stanowią indywidualnie dopasowane reklamy, co najwyraźniej nie przeszkadza użytkownikom. Pomimo wyraźnego oznaczenia płatna część wyników przynosi sporą liczbę przekierowań na strony firm, które zdecydowały się zapłacić za kliknięcie. System Google Ads ma charakter licytacji, jednak pod pozorami prostoty kryją się złożone mechanizmy. Ustawienie wszystkich parametrów kampanii w taki sposób, aby promowaną witrynę odwiedzali internauci faktycznie należący do grupy docelowej, wymaga umiejętności drobiazgowego analizowania wielu danych oraz szybkiego reagowania na niespodziewane wydarzenia. Nie bez powodu Google wdrożyło system certyfikacji, potwierdzający umiejętności korzystania z tego narzędzia. Zamiast uczyć się na kosztownych błędach, lepiej zdać wszystkie testy... albo skorzystać z usług doświadczonego specjalisty, który z Ads-ami pracuje na co dzień.

Komentarze
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Komentowanie tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie posiadasz konta.