Z OSTATNIEJ CHWILI
Strażacy uczcili pamięć druha z Sierakowic. Syreny zawyły w całej Polsce / Muzyka i pomoc dla pogorzelców - Piknik na pożegnanie wakacji w Lachowicach / Strażacy quadem pomogli w transporcie rannego z lasu / Co węże mają do powiedzenia? Edukacyjne warsztaty w Suchej Beskidzkiej / ZUS: 150 mln zł wróciło do Funduszu po kontrolach zwolnień lekarskich / Wzmożony ruch wojskowych kolumn – apel do kierowców! / Andrzej Bargiel rusza na Everest. Chce dokonać niemożliwego! / Oświęcim. Areszt tymczasowy dla 40–latka podejrzanego inne czynności seksualne wobec dziesięcioletniej dziewczynki! (wideo) / Anatomia piękna. Wernisaż wystawy Alicji Przybyszowskiej w Suchej Beskidzkiej / Pożar piwnicy w budynku mieszkalnym w Suchej Beskidzkiej / Alkomat się zdziwił – 73-letnia seniorka pobiła rekord / Surowsze kary za wypalanie traw i zagrożenia pożarowe! / Ostrzeżenia meteorologiczne - Silny deszcz z burzami! / Dożynki Powiatowe 2025 – Święto Plonów i Tradycji w Sidzinie / Alarm bombowy w hotelu pod Wadowicami. Sprawą zajmuje się ABW! / Nowy, nowoczesny plac zabaw dla najmłodszych w Białce! / Małopolska: ponad 85 tysięcy nieodwołanych wizyt w pół roku / Policja poszukuje anonimowego bohatera. Odważna reakcja zapobiegła tragedii / Podziękowania dla mieszkanki powiatu suskiego za pomoc w odnalezieniu zaginionej kobiety / Surowsze kary za ataki na ratowników i funkcjonariuszy. Rząd przyjął projekt ustawy / Gmina Budzów - Nowy żłobek „Bajkowy Zakątek” rusza od stycznia 2026 roku / Sucha Beskidzka i Jászberény zacieśniają współpracę muzealną / Dramat w Tarnawie Dolnej – sześcioosobowa rodzina straciła wszystko w pożarze. Potrzebna pomoc! / Nowe wyposażenie w świetlicy ODK w Stryszawie
Dodano dnia 25.05.2019, 09:46
Meble biurowe - na co zwrócić uwagę przy zakupie
W pracy spędzamy znaczną ilość czasu, dlatego tak ważne jest, aby wyposażenie i umeblowanie przestrzeni biurowej było odpowiednio dobrane. Właściwie zaaranżowane biuro sprawi, że wykonywanie codziennych obowiązków przestanie być uciążliwe i męczące. Sprawdźmy, jak dobrać meble biurowe, aby jak najlepiej sprawdziły się w przestrzeni do pracy.

Parametry dopasowane do pracujących

Praca siedząca jest wyjątkowo obciążająca dla naszego kręgosłupa i mięśni. Nieodpowiednio dobrane biurka i krzesła sprawiają, że już po kilku godzinach pracy plecy i szyja zaczynają boleć, co sprawia, że koncentracja i wydajność znacznie maleją. Wybierając meble do biura, warto mieć na uwadze przede wszystkim to, by posiadały one regulację, która pozwoli na indywidualne dopasowanie do konkretnych potrzeb. Propozycje wysokiej jakości mebli znajdziesz na https://duncan.com.pl.

Krzesła biurowe powinny posiadać ergonomiczny kształt z oparciem w kształcie litery „S”. Dodatkowym korzystnym dodatkiem będą podłokietniki czy zagłówek. Interesującym rozwiązaniem są również biurka z możliwością regulacji wysokości, które umożliwiają prace również na stojąco.

Komfortowe wyposażenie biura

W biurze nie może zabraknąć miejsca do przechowywania dokumentów. Świetnie w tej roli sprawdzą się zamykane szafki czy regały. Można je wykorzystać również jako ścianki, które pozwolą wyodrębnić poszczególne miejsca pracy na większej otwartej przestrzeni. Ciekawym rozwiązaniem są również systemy niskich regałów, w których rolę szuflad zastępują pudła. Aranżując przestrzeń biurową, warto pamiętać również o strefie relaksu, w której można puścić wodze fantazji i wykorzystać bardziej oryginalne meble – sofy i kanapy w intensywnych kolorach, czy miękkie pufy. W połączeniu z niską ławą sprawią, że każdy zmęczony pracownik będzie mógł efektywnie zrelaksować się już w ciągu kilku minut.

Materiały i jakość

Wysokiej jakości materiały, z których wykonane są wybrane przez nas meble, sprawią, że nawet po upływie kilku lat, elementy te będą prezentować się elegancko i świeżo. Stelaże foteli biurowych powinny być metalowe, stalowe lub aluminiowe, a obicie wykonane z odpornych na ścieranie i łatwych w czyszczeniu materiałów. Kupując biurka i szafy zwróćmy uwagę na materiał, z jakiego są wykonane.

Drewniane wersje są obecnie stopniowo zastępowane metalowymi, stalowymi ze szklanymi elementami, które nie tylko prezentują się elegancko, ale są bardziej odporne na zniszczenia czy zarysowania. Warto mieć na uwadze, że większa inwestycja pozwoli nam cieszyć się odpowiednio dobranym umeblowaniem przez dłuższy czas, a my nie będziemy musieli martwić się o częste wymiany wyposażenia.

Wybór mebli do biura powinien być odpowiednio przemyślany i zaplanowany. Właściwa decyzja sprawi, że przestrzeń pracownicza będzie prezentowała się wyjątkowo korzystnie, a dodatkowo osoby wykonujące tam codzienne czynności będą w stanie pracować wydajniej i sprawniej, a w miejscu pracy poczuj się jak w domu. Urządzenie stylowego biura jest łatwiejsze, niż się wydaje!

Artykuł Partnera

Komentarze
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Komentowanie tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie posiadasz konta.