Z OSTATNIEJ CHWILI
Majówka z Kolejami Małopolskimi: Dokąd wybrać się pociagiem, a dokąd autobusem? / Zarzut zabójstwa dla 35-letniego nożownika ! Gminne Obchody Dnia Strażaka w Kojszówce / Szpitale z Suchej Beskidzkiej, Nowego Targu i Zakopanego z prestiżowymi certyfikatami Angels / Interwencja Straży Pożarnej w Wysokiej / Strategia Rozwoju gminy Maków Podhalański - zgłoś swój pomysł / Zaproszenie na obchody Święta Konstytucji Trzeciego Maja w Skawicy / Gmina Stryszawa z dofinansowaniem gospodarki wodno-ściekowej / W powiecie suskim powstaną kolejne świetlice wiejskie - małe centra lokalnej kultury / Obywatel Ukrainy ukarany w trybie przyśpieszonym / Maków P. - Spektakl Brzechwa z MAKją.
Dodano dnia 09.02.2018, 14:06
O czym należy pamiętać, sprzedając produkty używane przez internet?
Sprzedaż przez internet cieszy się coraz większą popularnością. Jest wygodną i przyjemną formą zakupów. Nie wymaga wychodzenia z domu ani wielogodzinnego chodzenia po sklepach – zazwyczaj całą ofertę mamy zebraną w jednym lub kilku miejscach. Decydując się na sprzedaż używanych produktów właśnie tą drogą, warto pamiętać o kilku szalenie istotnych kwestiach. Zobacz, o czym nie możesz zapomnieć.

Po pierwsze: podaj najważniejsze informacje o produkcie

W przypadku sprzedaży obuwia lub odzieży, niezbędne jest podanie rozmiaru europejskiego, a najlepiej konkretnych wymiarów danego produktu. Rozmiar rozmiarowi nierówny, do czego zdążyli nas przyzwyczaić producenci ubrań i butów. Ważne jest też podanie specyficznych cech danego przedmiotu. W przypadku czółenek będzie to rodzaj i wysokość obcasa, rodzaj nosków czy sposób zapięcia. Im więcej kluczowych informacji podamy, tym mniejsza szansa, że klient, który zdecyduje się na zakup, będzie rozczarowany tym, co zobaczy po otwarciu paczki.

Po drugie: nie ukrywaj wad produktu i starannie opisz ślady jego zużycia

Przedmioty używane mają to do siebie, że najczęściej noszą – większe lub mniejsze – ślady użytkowania. Nie należy ich ukrywać przed kupującymi. Warto wymienić wszystkie widoczne niedoskonałości i uzasadnić nimi okazyjną cenę produktu. Ważna jest tu uczciwość i rzetelność w przedstawieniu rzeczywistych cech i mankamentów. Wówczas mamy pewność, że kupujący nie będzie miał wobec nas żadnych uzasadnionych zarzutów ani pretensji.

Po trzecie: podaj sposób zapłaty za zakupiony u Ciebie towar

Obecnie sposobów zapłaty za produkt może być wiele. Przelew tradycyjny, płatność za pośrednictwem platformy Przelewy24.pl, PayU czy PayPal – to najpopularniejsze z nich. Niektórzy klienci decydują się wybrać płatność za pobraniem, czyli dopiero w momencie otrzymania towaru do ręki. Im więcej możliwości zapłaty umożliwimy naszym klientom, tym większa szansa, że kupią właśnie u nas, nie zaś u konkurencji.

Po czwarte: określ sposób dostawy produktu

Sposobów dostawy również jest sporo. Zazwyczaj klient ma możliwość odebrania przesyłki w punkcie Paczkomatu czy punkcie „Paczka w Ruchu”. Jeśli chodzi o tradycyjne metody, to tutaj można udostępnić swoim klientom opcję paczki ekonomicznej, poleconej lub Kuriera24h. Popularnym i wygodnym rozwiązaniem jest również tani kurier, dzięki któremu klient nie musi nawet wychodzić z domu, aby odebrać przesyłkę. Otrzymuje je wprost do rąk i może przy dostawcy sprawdzić, czy produkt dotarł w odpowiednim stanie.

Artykuł Partnera