Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl po więcej informacji z regionu, a także InfoOnline24.pl po więcej informacji z Polski. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 25.11.2021, 12:56
Tajemniczy klient - idealna usługa dla każdego sprzedawcy!
Prowadzisz sklep stacjonarny? Jeśli tak, zapewne wiesz, z iloma problemami z natury zarządzania musisz się mierzyć. Doskonale zdajesz sobie również sprawę, że twoja obecność na miejscu w wielu punktach sprzedaży jest wręcz niemożliwa. A nawet jeśli będziesz poświęcał czas na częste wizyty w sklepach właśnie po to, by zobaczyć, co jeszcze możesz poprawić, nigdy nie uda ci się zauważyć wszystkich niedoskonałości. Właśnie w tym celu powstała usługa tajemniczego sprzedawcy. Sprawdź, z czym się to wiąże!

Tajemniczy klient – kim jest?

Tajemniczy klient czy też inaczej z ang. Mystery Shopper to usługa oferowana przez zewnętrzne firmy marketingowe związane z wieloma branżami na rynku, która pozwala na wykonanie bardzo obiektywnego audytu. Tajemniczy klient to więc osoba, która z ramienia zewnętrznej firmy przeprowadza audyt dla właściciela sklepu. Taki audytor zachowuje się jak normalny klient, uczestniczy w procesie zakupowym, sprawdza rozlokowanie produktów, zachowanie obsługi i wiele innych czynników, które zawierają się w planie audytu. Trzeba wyraźnie podkreślić, że tajemniczy klient nie działa chaotycznie, wręcz przeciwnie. To nie dobra zabawa w udawanie klienta, lecz rzetelna, odpowiedzialna praca, ponieważ wyniki audytu mają wpływ na strategię firmy i konkretną sprzedaż. Audytor kieruje się działaniem według określonego scenariusza, który pomaga mu w uzyskaniu odpowiednich informacji. Sprawdź więcej na temat zawodu i usług tajemniczego klienta w artykule https://oexcursor.pl/baza-wiedzy/tajemniczy-klient-mystery-shopper/

Dlaczego potrzebujesz tajemniczego klienta?

Jeśli prowadzisz biznes sprzedażowy oparty na posiadaniu sklepów stacjonarnych i zatrudniania personelu, koniecznie zapoznaj się z tematem usługi audytu dokonywanego przez tajemniczego klienta. Nawet jeśli jesteśmy zadowoleni z obsługi klienta przez nasz personel, nigdy nie dowiemy się, czy nie popełnia błędów, które chcielibyśmy uniknąć. Audyt przeprowadzony przez tajemniczego klienta pozwoli wypunktować jakość obsługi, dzięki czemu realnie podniesie zyski, ponieważ po odpowiednich wnioskach, możemy wprowadzić zmiany w zakresie obsługi klientów. Każda wizytacja sklepu przez tajemniczego klienta kończy się odpowiednim sprawozdaniem, które nierzadko zawiera również zdjęcia. Korzystanie z tego typu audytów pozwoli ci na skupieniu uwagi na naprawdę ważnych obszarach wymagających poprawy. Tak określone priorytety wpłyną szybko i znacząco na poprawę sprzedaży czy też wizerunku marki. Chyba każdemu właścicielowi biznesu na tym zależy!


Artykuł Partnera

Dodaj komentarz
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Captcha image