Z OSTATNIEJ CHWILI
Kolizja z dziką zwierzyną w Stryszawie / Zaproszenie - 107. rocznica odzyskania Niepodległości w Suchej Beskidzkiej / Nowa poradnia rodzinna w Suchej Beskidzkiej! Bezpłatna pomoc dla rodzin już dostępna / Powiat suski gotowy na zimę – ustalono wykonawców utrzymania dróg powiatowych / Ostrzeżenie meteorologiczne: gęste mgły w regionie / Bezpłatna mammografia w Makowie Podhalańskim i Stryszawie / Konkurs plastyczny Barwy Niepodległej w Gminie Bystra-Sidzina / Mieszkańcy Małopolski wybierają najciekawszą inicjatywę społeczną! Wśród kandydatów także projekty z powiatu suskiego / Emerytura lub renta bez podatku? Sprawdź, dla kogo to korzystne! / Zaproszenie na uroczyste obchody Narodowego Święta Niepodległości w Osielcu / Zespół Szkolno-Przedszkolny w Osielcu z nowymi pracowniami i wyposażeniem / Podsumowanie Wszystkich Świętych 2025 na drogach powiatu suskiego / 19-latek z powiatu suskiego zatrzymany w Oświęcimiu. Stracił prawo jazdy za nadmierną prędkość / Ogłoszenie o pracę na stanowisko Stolarz – Operator Maszyn i Urządzeń / Ogłoszenie o pracę na stanowisko Pracownik Administracji w Dziale Kadr / Sucha Beskidzka zabezpiecza się przed suszą! Powstają dwa potężne zbiorniki na wodę / Bezpieczeństwo osób starszych – szkolenie dla seniorów w Suchej Beskidzkiej / Policja podsumowała "Wszystkich Świętych" w Małopolsce / Pożar busa w Jordanowie / Sprawdź gdzie zabraknie prądu w tym tygodniu / Ostrzeżenie meteorologiczne: intensywne opady deszczu w regionie / 20 lat z pasją do tradycji: Jubileusz Zespołu Regionalnego Ziemia Suska / Strzelcy z SJS 3031 kwestowali dla Fundacji ''Niezłomni'' w Makowie Podhalańskim / Pożar budynku w pobliskich Gilowicach / Wieczorna interwencja służb w Jordanowie!
Dodano dnia 08.09.2023, 09:35
Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej ogłasza konkurs - "Drogi kariery".

Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej z dniem 05.09.2023r. ogłasza konkurs pn. „Drogi kariery" związany z rynkiem pracy i skierowany do uczniów ostatnich klas szkół ponadpodstawowych powiatu suskiego



Celem Konkursu jest m. in.:

  • promowanie postaw przedsiębiorczych,

  • rozwijanie wyobraźni i aktywności twórczej uczestników inspirowanych światem zawodów, 

  • popularyzacja wiedzy na temat zawodoznastwa,

  • promowanie działań związanych z planowaniem przyszłości zawodowej.Konkurs „Drogi kariery" składał się będzie z dwóch komponentów.



Przedmiotem konkursu dla jest:

  • dla komponentu   „Mój zawód w 2030 roku" zaprezentowanie swego pomysłu na istniejący lub wymyślony przez ucznia zawód przyszłości, obowiązki zawodowe z nim związane,  środowisko pracy przy tego typu zawodzie;

  • dla Komponentu „Moja firma – moja przyszłość" zaprezentowanie swego pomysłu na własną działalność gospodarczą.



Konkurs skierowany jest wyłącznie do uczniów ostatnich klas szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu suskiego, których Dyrektorzy pisemnie potwierdzą chęć uczestnictwa w Konkursie, w tym w szczególności do przeprowadzenia jego eliminacji,  w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia konkursu.


 

Konkurs przeprowadzony zostanie w dwóch etapach, tj.:

  • I etap szkolny – eliminacje,

  • II etap powiatowy – finał konkursu;


Organizatorem Konkursu jest Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej a Patronat honorowy nad konkursem objął Starosta Suski.


Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny a dla zwycięsców przygotowano atrakcyjne nagrody!


Serdecznie zapraszamy!


Bieżące informacje na temat Konkursu, w tym Regulamin Konkursu (załączony poniżej) oraz wyniki będą umieszczane w siedzibie organizatora i na stronie internetowej http://suchabeskidzka.praca.gov.pl oraz urzędowym fanpage′u  https://www.facebook.com/powiat.suski.urzad.praca.sucha. 


Komentarze
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Komentowanie tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie posiadasz konta.