Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl po więcej informacji z regionu, a także InfoOnline24.pl po więcej informacji z Polski. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 27.04.2020, 09:10
Informacja dla mieszkańców Jordanowa

Informujemy, że sprawy związane z ewidencją ludności i dowodami osobistymi oraz z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego w Jordanowie, załatwiane są po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Tel. 18 26 91 701. 18 26 91 714

Jednocześnie przypominamy, że nadal obowiązują ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Miasta Jordanowa. Osobiste załatwianie spraw, należy ograniczyć do tych, które są niezbędne i najbardziej pilne, a wszystko, co jest możliwe załatwiać telefonicznie, drogą elektroniczną (email, EPUAP) lub korespondencyjnie.


DZIENNIK PODAWCZY

Przed Urzędem zlokalizowany został Dziennik Podawczy (w postaci urny) do którego Klienci Urzędu mogą składać wnioski, pisma oraz wszelkie sprawy urzędowe. Sprawy złożone na Dzienniku Podawczym załatwiane będą na bieżąco.


GOSPODARKA ODPADAMI

Referat zajmujący się sprawami komunalnymi, będzie wydawał kody kreskowe po uprzednim kontakcie telefonicznym pod nr tel.18 26 91 712.


GEODEZJA, INWESTYCJE

Referaty zajmujące się sprawami geodezji, inwestycji nie będą prowadziły bezpośredniej obsługi stron do odwołania. Prosimy o wypełnienie odpowiednich wniosków, w wersji elektronicznej znajdują się one na stronie urzędu w zakładce „Załatw sprawę” i złożenie ich na dzienniku podawczym, przesłanie pocztą lub przesłać po przez ePUAP. We wniosku należy podać numer kontaktowy lub email. O przygotowanych dokumentach będziemy państwa informować. Kontakt telefoniczny: Geodezja 18 26 91 711, Inwestycje 18 26 91 708.


KASA

Kasa urzędu jest nieczynna.


USC / EWIDENCJA LUDNOŚCI / DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

Obsługę interesantów ogranicza się wyłączenie do spraw wymagających osobistego stawiennictwa tj. wystawienia aktu zgonu, złożenie wniosku/odbiór dowodu osobistego. Klienci będą przyjmowani po uprzednim telefonicznych kontakcie z Urzędem tel. 18 26 91 714 (USC) 18 26 91 701 (Dowody osobiste).


POTWIERDZENIE PROFILU ZAUFANEGO

  1. Bez wychodzenia z domu profil zaufany można potwierdzić przez swój bank (jeżeli obsługuję taką możliwość - lista banków obsługujących tą możliwość: https://pz.gov.pl/dt/registerByXidp)
  2. Umówić się w punkcie potwierdzania po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem 18 26 91 713. Potwierdzić profil zaufany, można jedynie przez osobiste stawiennictwo w punkcie potwierdzania, trzeba pamiętać o zabraniu dowodu  osobistego lub innego dokumentu np. paszportu lub karty pobytu.
Dodaj komentarz
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Captcha image