Z OSTATNIEJ CHWILI
Zaproszenie na Zaduszki Jazzowe w Osielcu – muzyczna refleksja pełna emocji i wspomnień / Słowaccy ratownicy górscy uratowali dwóch polskich turystów w Tatrach / Razem dla Mileny Pajor - zebrano 57 418 zł i 5 euro! / Sprawdź gdzie zabraknie prądu w tym tygodniu / Wieczorne interwencje służb w Palczy i Śleszowicach / Interwencja strażaków w Żarnówce / Naprawa: samochód wpadł do rowu podczas cofania na DK28 / Zaproszenie na Wieczornicę Patriotyczną w Śleszowicach / Zespół Ziemia Suska świętuje 20-lecie na deskach Cofeina Jazz Cafe / Policja ostrzega: złodzieje nie śpią! Sprawdź, jak zabezpieczyć dom przed włamaniem / OSP Wysoka wzbogaciła się o nowy wóz strażacki / Kościół stanął w ogniu! Strażacki sprawdzian w Zembrzycach / Pożar samochodu w Grzechyni / Wybuch, pożar i ranni w Naprawie! Strażacy w akcji podczas ćwiczeń!
Dodano dnia 10.11.2022, 08:35
Gabriel Borowy dyrektorem zarządzającym Motowizji
Polska telewizja motoryzacyjna Motowizja wrzuca kolejny bieg w rozwoju. Na początku listopada właściciele poszerzyli współpracę z GB promotion, agencją 360˚, która od blisko 10 lat wspiera sporty motorowe. Nowym dyrektorem zarządzającym Motowizji został Gabriel Borowy, współpracujący dotychczas m.in. z Kajetanem Kajetanowiczem, współtwórca Valvoline Rajdu Małopolski oraz były redaktor naczelny oficjalnych stron mistrzostw Polski i pucharu Polski w rajdach samochodowych. 
Współpraca pomiędzy Motowizją, a GB promotion rozpoczęła się na początku roku 2021. Od roku 2022 firma ma już statut partnera rozwojowego i wspiera telewizję na wielu frontach. 

– Wprowadziliśmy szereg zmian, które pozwoliły otworzyć się Motowizji na nowe kierunki. Już teraz notujemy znaczne poprawy w statystykach oglądalności czy zasięgów w internecie, który integruje i informuje widzów o treściach i programach. Jest ich coraz więcej, łącznie z transmisjami na żywo z najważniejszych lig, w tym od niedawna Rajdowych Mistrzostw Świata. Polacy długo czekali na powrót WRC na żywo do telewizji, a to dopiero początek. Przed nami duże wyzwania – mówi Gabriel Borowy, dyrektor zarządzający. 

– GB promotion to profesjonaliści, a na takich od zawsze stawia Motowizja. W ciągu dwóch lat poznaliśmy swoje potrzeby i możliwości, wytyczając wspólną wizję, która określiła kierunek naszych działań na najbliższe lata. Przed nami ekscytujący czas i mam nadzieję, wiele dobrych informacji dla widzów – dodaje Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji. 

Motowizja to kanał motoryzacyjny dostępny w ofercie sieci satelitarnych, kablowych i internetowych. Transmituje krajowe i zagraniczne sporty motorowe, patronując czołowym krajowym seriom i wydarzeniom motorsportowym.

źródło: motowizja.pl
Komentarze
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Komentowanie tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie posiadasz konta.